WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
majster
Wysłany: Pią 14:59, 13 Sie 2010
Temat postu:
Zmierzylem cisnienie oliwy i wyszlo ze walnal czujnik. 3 bary na wolnych i 5 po dodaniu gazu, odpowiednio 0,5 bara mniej na goracym oleju.
majster
Wysłany: Pon 23:32, 09 Sie 2010
Temat postu: wałek GT do rekorda 2,2 cih doprężone cylindry w gazie
Witam, pomimo że jestesmy juz po rozmowie telefonicznej z pracownikiem firmy Swiatek, zamieszczam ten temat w celu doprecyzowania szczegolow i umikniecia nieporozumien.
Przebudowywuje cih'a 2,2 do jazdy po ulicy. Zalezy mi na nie pogorszeniu seryjnych wolnych obrotow, zmniejszeniu zuzycia paliwa przy normalnej jeździe i w zwiekszeniu mocy silnika, ale bez szalenstwa
.
Na moje niedomagania zaproponowano mi przeróbke wałka rozrządu (fabrycznie kuty) oraz wymiane popychaczy na mechanike.
Mam silnik na seryjnym walku, o stopniu (nie cisnieniu ) sprezania 17,5:1 , poler zaworow , tlokow i glowicy. Zasilanie LPG przez blosa (wyregulowany bardzo zgrubnie, ale raczej na bogato), kolektor obrzyn od wtrysku Omega 3,0 , filtr stozek. Bez benzyny.
Zrobilem natrysk oleju na denka tloka uruchamiany przez zaworki przy 2 barach, jednak zbytnio obciaza to pompe oleju (wiadomo, do poprawy
) . Lampka cisnienia oleju jarzy sie ciagle, jasniej na wolnych obrotach i cieplym oleju a popychacze hydrauliczne nie dostaja wystarczajacego cisnienia (halas po krotkotrwalym dodaniu gazu na jalowym biegu, ale tylko kiedy olej jest cieply).
Dolozone dodatkowe sprezyny zaworowe.
Na zimnym silniku spokojnie daje sie jechac, spalanie stukowe sporadyczne, ale cieply wymaga odlaczenia podcisnieniowego przyspieszenia zaplonu, inaczej uporczywie stuka nawet przy lagodnym dodaniu gazu, jednak psuje to dynamike jazdy.
Zerowy kat wyprzedzenia zaplonu jest juz maxymalnie zredukowany. Rura za kolektorem wydechowym ma mniejszy przekrój niz w serii (zamierzam wymienic). Silnik bardziej sie grzeje i wydaje mi sie ze duzo wiecej pali, ale tego jeszcze na 100% nie jestem pewien.
Rozrząd staralem sie ustawic wedug fabryki (2 zabki na lancuchu do tylu po zblizeniu kola gornego do dolnego o 5,5 mm i przechyleniu glowicy od strony swiec. Wydaje mi sie ze prawie idealnie fabryka)
Zastanawiam sie nad operacja walka, ale prosze mi dokladnie powiedziec jakie to da korzysci i konsekwencje.
Bycmoze przyczyna niedomagan jest niskie cisnienie oliwy i nieprawidlowa praca hydrauliki?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin