WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 13:32, 28 Sty 2014
Temat postu:
Na wałku GT moment zmniejsza się około 5% poniżej 3000 – 3200 obr/min a podwyższa się powyżej.
Po każdorazowym wymianie wałka na inny rodzaj należy przestroić komputer.
Dla tego silnika przyrost mocy przy wałku GT może wynieść około 5-8%.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Gość
Wysłany: Czw 15:24, 23 Sty 2014
Temat postu:
Dziękuję za informację.
Chciałbym się jeszcze zapytać, czy po zamontowaniu wałka typu GT spadnie dynamika w dolnym zakresie obrotów silnika i jego elastyczność ? Tzn. czy np. w ruchu ulicznym trzeba będzie wyżej "kręcić" silnik ?
Jeżeli auto posiada już zmienione oprogramowanie silnika i dodatkowo zdecyduję się na montaż wałka typu GT. To czy to oprogramowanie będzie aktualne, czy trzeba będzie zastąpić je nowym ?
W przypadku tego silnika, na ilu procentowy wzrost mocy można realnie liczyć ?
Piotr_Swiatek
Wysłany: Śro 12:38, 15 Sty 2014
Temat postu:
Witam,
Niestety nie można przerobić oryginalnego wałka na sportowy.
Mamy w ofercie nowy wałek typu GT o numerze 20280 w cenie 1087,20 zł brutto.
Wałek jest bardziej odporny na ścieranie od dostępnych na rynku zamienników. Musi być montowany z nowymi dźwigienkami (kosz u nas 19,31 zł za dźwigienkę).
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Gość
Wysłany: Pon 2:41, 13 Sty 2014
Temat postu: BMW E36 M40 1.8
Witam.
Proszę o informacje odnośnie tego czy można przerobić standardowy wałek od BMW E36 M40b18 na model GT do codziennego użytku na ulicę ?
Drugie pytanie dotyczy ceny gotowego wałka GT oraz tego czy jego stop jest twardszy od seryjnego ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin