WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 8:22, 13 Paź 2015
Temat postu:
Dla auta rodzinnego nie warto montować nic ostrzejszego, ponieważ:
- praca silnika na biegu jałowym byłaby bardzo nierówna, co wymagałoby jego podwyższenia - w autach rajdowych/wyścigowych to nie przeszkadza
- konieczne byłyby dodadtkowe modyifkacje w układach dolotowych i wylotowych, żeby uzyskać duży przyrost mocy
Do codziennej jazdy wałek typu GT + strojenie to najlepszy wybór.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
chemik211
Wysłany: Sob 8:49, 10 Paź 2015
Temat postu:
A powiedz mi a gdyby zrobić coś bardziej ostrego?? ten silnik seryjnie można powiedzieć że działa jak diesel, zrobiony typowo jako wół roboczy czy lepiej nie kombinować i zostać przy tym co macie??? przypominam auto rodzinne
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 9:03, 06 Paź 2015
Temat postu:
Po montażu wałka i strojeniu silnika przyrost mocy około 10-15% w górnym zakresie obrotów powyżej 2500 obr/min.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
chemik211
Wysłany: Wto 12:43, 29 Wrz 2015
Temat postu:
A szacowany przyrost mocy i w jakim przedziale obrotów?
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 9:52, 29 Wrz 2015
Temat postu:
Witam,
Do codziennej jazdy w mieście wałek 26300 będzie wystarczający. Jeżeli jest Pan zainteresowany kupnem proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225
MAIL
sklep@swiatek.com.pl
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
chemik211
Wysłany: Nie 10:24, 27 Wrz 2015
Temat postu: Wałek do 2,5b r5 vw t4
Mam pytanie auto vw t4 Caravelle auto użytkowane w mieście i na autostradach i tu jest głównie problem, mam założoną długą skrzynie i mocy brakuje, silnik o oznaczeniu AET wtrysk pełni sekwencyjny a nie full grupowy po remoncie generalnym przy czym został przerobiony na wzór silnika od firmy ABT Tuning,a więc tłoki większe o 1,5mm razem z korbowodami założonymi od tego silnika,głowica obrobiona na wzór z tą różnicą że średnica zaworów została seryjna ale zostały rozwiercone gniazda zaworowe o 1,2mm i kanały dopasowane do rozwiercenia głowica względem seryjnej jest splanowana o 0,7mm dokładnie jak ta w silniku abt , tak samo kolektor ssący powiększony, przepustnica została rozwiercona(usunięty garb który zmniejszał przepływ) również na wzór z tamtego silnika, program zrobiony wiadomo w silniku bez turbo wiele nie dało ale zawsze coś, i teraz przyszedł czas na wałek widzę że macie w ofercie wałek gt VW.26300 i teraz pytanie czy on będzie wystarczający czy raczej coś bardziej ostrego należało by zrobić, nadmienię iż ostatnio zmieniałem popychacze na 420 0043 10
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin