WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 12:26, 22 Gru 2015
Temat postu:
Według naszego doświadczenia wałki przyspieszone około 5 stopni dają lepszą charakterystykę.
Oryginalne wałki Włoskie to najczęściej stare konstrukcje posiadające kształty krzywek liczone w bardzo starej, mało efektywnej technologii.
Ustawianie na maksymalne otwarcie krzywki jest mało precyzyjne - dlatego wszędzie w instrukcjach serwisowych stosuje się ustawianie na luzy kontrolne faz rozrządu
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Andy
Wysłany: Czw 23:41, 17 Gru 2015
Temat postu:
Dzięki za info , wyczytałem (za dużo powiedziane) na włoskich forach pięćsetki , żeby symetryczne wałki ustawiać wg. wzoru. Na przykładzie mojego : (45+75+180) :2-45 =
105
. I dalej bazować tylko na krzywce ssącej:
- wał w położenie GMP (sprawdzić czujnikiem zegarowym)
- kątomierz na wał , zrobić znacznik 0
- obrócić 360 , sprawdzić czy się się zgadza.
- złożyć na razie rozrząd na znaki
- czujnik zegarowy na dźwigienkę
- obrócić wał o kąt 105 stopni , zawór ssący powinien mieć max wznios.
- jeżeli nie , dopiłować otwory w dużym kole i sprawdzić ponownie.
Chyba ma to sens.
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 12:19, 15 Gru 2015
Temat postu:
Witam,
Wstępne pierwsze ustawienie tak aby współotwarcie zaworów wypadało 5 stopni przed GMP. Następnie najlepiej sprawdzić parametry silnika na hamowni i ewentualnie testować inne ustawienia.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Andy
Wysłany: Nie 1:30, 13 Gru 2015
Temat postu: wałek 126 45/75-75/45
Witam
Posiadałem w swoim silniku 700 cm poziomym gaźnikiem dellorto , wasz wałek FT20000. Bardzo dobry dół , niestety słaba góra. Chcę spróbować na innym wałku.
Dostałem włoski wałek o kątach 45/75-75/45 , wzniosach 7,7 mm i kącie 105 stopni. Potrzebuję porady jak wstępnie go ustawić.
pozdrawiam Andrzej
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin