WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 13:06, 24 Sie 2021
Temat postu:
20100 to jest wałek GT i wymaga strojenia w celu uzyskania jak najlepszej charakterystyki silnika.
Wałki rajdowe przeznaczone są do uzyskania mocy rzędu 100 KM z litra pojemności i wymagają dodatkowych przeróbek - modyfikacji głowic oraz układu dolotowych i wylotowych.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
killler1
Wysłany: Pon 22:13, 23 Sie 2021
Temat postu:
Piotr_Swiatek napisał:
Dzień dobry,
Z naszego doświadczenia wynika, że w tych silnikach konieczne jest strojenie w celu uzyskania jak największego przyrostu mocy i momentu obrotowego.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Panie Piotrze czyli ten 20.100 z krzywką 372 to rajdowy nie gt?
Piotr_Swiatek
Wysłany: Wto 11:22, 17 Sie 2021
Temat postu:
Dzień dobry,
Z naszego doświadczenia wynika, że w tych silnikach konieczne jest strojenie w celu uzyskania jak największego przyrostu mocy i momentu obrotowego.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
killler1
Wysłany: Wto 21:47, 20 Lip 2021
Temat postu: Wałek.372 stopnie
Witam. podepnę się pod temat silnika 1.2 8v 75koni. Mam okazję kupić zregenerowaną głowicę na nowych zaworach oraz z nowym wałkiem 372 * 20.100 czyli wałkiem gt wg opisu.. czy do ulicznego auta się nadaje czy to jednak wymaga strojenia i modyfikacji? Proszę o doradę bo wiem że te stopnie mają znaczenie..
Piotr_Swiatek
Wysłany: Pon 7:02, 14 Cze 2021
Temat postu:
Dzień dobry,
Do Fiata 1.1/1.2 8v posiadamy na stanie wałek typu R
FT.27390 w cenie 1050 zł brutto.
Parametry techniczne:
•Wznios krzywki: Ssanie 10,50 / Wydech 10,40 mm
•Całkowity czas otwarcia: 276° / 265°
•Czas otwarcia (2,0 mm): 232° / 225°
•Luz zaworowy: 0,30 / 0,40 mm
•Kąt alfa: 106°
Jest to wałek z potencjałem do 100KM przy odpowiednich modyfikacjach
wraz z montażem wałka niezbędne jest:
- zastosowanie Ecu Mastera minimum DET 3
dodatkowo:
- warto wymienić kolektor wydechowy sportowy wraz z dalsza częścią wydechu,
- wykonać modyfikację głowicy ( obr kanałów )
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Luckky
Wysłany: Nie 22:49, 06 Cze 2021
Temat postu: wałek fiat 1.2 8v 75KM
Witam.
Posiadam seicento z silnikiem 1.2 8v 75KM z fiata sieny, silnik aktualnie w oryginale, po inspekcji i uszczelnieniu. Jaki wałek Państwa produkcji mógłbym zastosować żeby zwiększyć osiągi, ewentualnie jakie dodatkowe modyfikacje musiałyby zostać wykonane do danego polecanego przez Państwa wałka rozrządu ? Jakich przyrostów mocowych można się spodziewać ?
Prosiłbym również o podanie kwot za polecane przez Państwa wałki rozrządu.|
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin