WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna
->
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O FORUM
----------------
Idea Forum Świątek
Propozycje, sugestie, błędy, pytania
WAŁKI ROZRZĄDU
----------------
SERYJNE WAŁKI ROZRZĄDU
SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
MOTOCYKLOWE WAŁKI ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU DO SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH
REGENERACJA WAŁKÓW ROZRZĄDU
WAŁKI ROZRZĄDU NA SPECJALNE ZAMÓWIENIA
WAŁKI POMP WTRYSKOWYCH
OPINIE KLIENTÓW
GDZIE KUPIĆ?
TUNING
----------------
TUNING MECHANICZNY
HAMOWNIE ŚWIĄTEK
----------------
HAMOWNIE SAMOCHODOWE
HAMOWNIE MOTOCYKLOWE
MODUŁY DODATKOWE
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zazul
Wysłany: Nie 18:46, 05 Wrz 2010
Temat postu:
podepne sie pod temat,ja ma 8v czyli c20 ne,które nie jest użytkowane na codzień.Wiem,że macie w ofercie wałek gt do jazdy na codzień ale ma on 260 mstopni,czyli jest bardziej obły od serii?załózmy ,że mam 125 koni w tej chwili.zrobe rozwiercenie kanałów głowicy,zmienie kolektor na 4-2-1 oraz soft.ile przy tym mogę wyciągnąć mocy?
druga wersja jeżeli auto nie będzie na codzień to wziąłbym wałek np 298 stopni,z tego co wiem czym ostrzejszy wałek tym mniej stabilne obroty biegu jalowego.montując ten wałek oraz jak zalecacie przestawienie zapłonu o 5 stopni,na jakim poziomie będę miał unormowane stabilne obroty biegu jałowego?do tego wałka rónież zmiana softa ,porting głowicy oraz 4-2-1.ceny chyba nie uległy zmianie?
trzecia opcja to zmiana wałka na 298 stopni ,porting,4-2-1 oraz zamiast zmiany softa zestrojenie tego ecumasterem det 2.jaka opcja będzie najlepsza i czy dam radę utrzymać bieg jałowy na poziomie 2tyś obr/min?
ŚWIĄTEK - SPORT
Wysłany: Pon 12:36, 31 Sie 2009
Temat postu:
Witam
nie posiadam tak dokładnych danych katalogowych jak również nie posadam dokładnych pomiarów wałków o krórych Pan pisze tych wszystkich typów
z naszej strony moge zaproponować inne rozwiazanie
nalezy dosłać od nas wałek swój orgionalny
dokonam na nim pomiarów i następnie zaproponuje wykonanie wałka o konkretnych parametrach
wałek taki bedzie kosztował 760 zł lub 850 zł w zaleznosci od jego parametrów
podchodzac do tematu z drugiej strony to nalezy określic jakie przeróbki sa lub beda równiez zastosowane w tym silnku w celu dobrania odpowiednich parametrów wałka
pozdrawiam
GHOSTFACE318
Wysłany: Nie 15:38, 30 Sie 2009
Temat postu: wałek do 20seh = opel 2.0 8v
w ofercie widziałem wałek do silnika c20ne a ja mam 20seh i w nim jest ostrzejszy wałek fabrycznie niż w c20ne mugł bym wsadzić wałek z 18e ale chciał bym jeszcze coś lepszego. niewiem jak te stopnie są podawane ale czy znalazło by sie coś lepszego od wałka z silnika 18e.
C20NE - 264st. - oznaczenie J
20SEH - 273st. - oznaczenie K
16SH - 289st. - oznaczenie A
18E - 297st. - oznaczenie B
silnik 20seh mam w corsie a i samochód niesłuzy mi do jazdy na codzień,na codzień jezdze bmw
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin