Autor Wiadomość
SPORT-ŚWIĄTEK
PostWysłany: Śro 15:46, 17 Lut 2010    Temat postu:

Witam,
na danym wykresie jest charakterystyka zewnętrzna samochodu w którym zostały zmienione wałki rozrządu i silnik został poddany strojeniu. Przy tego typu wałkach (czyli rajdowych) wskazane jest zmienić program sterujący pracą silnika, ponieważ w niektórych partiach prędkości obrotowych silnik może mieć trochę "za ubogo" co może prowadzić do przegrzewania się silnika. Po zamontowaniu wałków radziłbym pojechać na hamownie podwoziową (najlepiej obciążeniową) z pomiarem AFR-u sondą szerokopasmową, wówczas będzie wiadomo czy dany silnik nie potrzebuje więcej paliwa.
remus
PostWysłany: Pon 21:31, 15 Lut 2010    Temat postu: fiat bravo 1.6 16V

witam,

posiadam fiata bravo 1.6 16V model przed FL, jestem zainteresowany zamontowaniem do niego sportowych walków, znalazlem na stronie wykres po zamontowaniu walkow rajdowych moc wzrosla do 120 km czy zostaly przeprowadzone jakies dodatkowe modyfikacje jednostki aby osiagnac to co zostalo pokazane na wykresie? ile wyniosla by taka modyfikacja jezeli chodzi o seryjny silnik i czy jest sens montowac walki rajdowe do auta ktore bierze udzial w imprezach sportowych ale jest tez autem "cywilnym". dodatkowo w aucie zostal przerobiony uklad wydechowy i dolotowy. dodatkowo czy po przeprowadzeniu modyfikacji mechanicznych potrzebne jest strojenie silnika ?? czy praca na seryjnym komputerze bedzie nie mozliwa albo szkodliwa dla jednostki napedowej ?? z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group