Autor Wiadomość
majster
PostWysłany: Pią 14:59, 13 Sie 2010    Temat postu:

Zmierzylem cisnienie oliwy i wyszlo ze walnal czujnik. 3 bary na wolnych i 5 po dodaniu gazu, odpowiednio 0,5 bara mniej na goracym oleju.
majster
PostWysłany: Pon 23:32, 09 Sie 2010    Temat postu: wałek GT do rekorda 2,2 cih doprężone cylindry w gazie

Witam, pomimo że jestesmy juz po rozmowie telefonicznej z pracownikiem firmy Swiatek, zamieszczam ten temat w celu doprecyzowania szczegolow i umikniecia nieporozumien.

Przebudowywuje cih'a 2,2 do jazdy po ulicy. Zalezy mi na nie pogorszeniu seryjnych wolnych obrotow, zmniejszeniu zuzycia paliwa przy normalnej jeździe i w zwiekszeniu mocy silnika, ale bez szalenstwa Wink .

Na moje niedomagania zaproponowano mi przeróbke wałka rozrządu (fabrycznie kuty) oraz wymiane popychaczy na mechanike.

Mam silnik na seryjnym walku, o stopniu (nie cisnieniu ) sprezania 17,5:1 , poler zaworow , tlokow i glowicy. Zasilanie LPG przez blosa (wyregulowany bardzo zgrubnie, ale raczej na bogato), kolektor obrzyn od wtrysku Omega 3,0 , filtr stozek. Bez benzyny.

Zrobilem natrysk oleju na denka tloka uruchamiany przez zaworki przy 2 barach, jednak zbytnio obciaza to pompe oleju (wiadomo, do poprawy Wink ) . Lampka cisnienia oleju jarzy sie ciagle, jasniej na wolnych obrotach i cieplym oleju a popychacze hydrauliczne nie dostaja wystarczajacego cisnienia (halas po krotkotrwalym dodaniu gazu na jalowym biegu, ale tylko kiedy olej jest cieply).

Dolozone dodatkowe sprezyny zaworowe.

Na zimnym silniku spokojnie daje sie jechac, spalanie stukowe sporadyczne, ale cieply wymaga odlaczenia podcisnieniowego przyspieszenia zaplonu, inaczej uporczywie stuka nawet przy lagodnym dodaniu gazu, jednak psuje to dynamike jazdy.

Zerowy kat wyprzedzenia zaplonu jest juz maxymalnie zredukowany. Rura za kolektorem wydechowym ma mniejszy przekrój niz w serii (zamierzam wymienic). Silnik bardziej sie grzeje i wydaje mi sie ze duzo wiecej pali, ale tego jeszcze na 100% nie jestem pewien.

Rozrząd staralem sie ustawic wedug fabryki (2 zabki na lancuchu do tylu po zblizeniu kola gornego do dolnego o 5,5 mm i przechyleniu glowicy od strony swiec. Wydaje mi sie ze prawie idealnie fabryka)

Zastanawiam sie nad operacja walka, ale prosze mi dokladnie powiedziec jakie to da korzysci i konsekwencje.

Bycmoze przyczyna niedomagan jest niskie cisnienie oliwy i nieprawidlowa praca hydrauliki?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group