Autor Wiadomość
DubSon126p
PostWysłany: Czw 23:00, 24 Lut 2011    Temat postu:

Dziękuję bardzo za odpowiedź Wink

PS.
Pozytywnie zaskoczył mnie ten wałek Smile
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 12:24, 21 Lut 2011    Temat postu:

Witam,

Proponuję założyć rurkę emulsyjną F8.
Dysze dobrać na próbach drogowych (to najlepszy sposób).

Poza tym nic więcej z gaźnikiem nie polecamy robić. Ewentualnie zamienić na większy z przelotem fi 35 do 38 mm, np. poziomy gaźnik od motocykla i dorobione kolanko mocujące.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
DubSon126p
PostWysłany: Sob 15:53, 19 Lut 2011    Temat postu: Wałek 385 - co z gaźnikiem ?

Witam,
mam wałek 385, głowicie splanowaną na 3mm, powiększone wyloty i wloty w głowicy i wyloty w kolankach, koło zamachowe stoczone o ~50 procent masy.
Zastanawiam się co dalej z gaźnikiem...
Mam dyszę ok. 120 (mam też 117 i 115) od powietrza mam 190 (posiadam też 180). Co do rurki emulsyjnej to obecnie zastosowałem F74, ale mam też F8 i F101.

Nie wiem co mam ostatecznie założyć ?
Czy przerabiać coś jeszcze w gaźniku ? (skrócenie dyfuzora, polerka)


Pozdrawiam.
Błażej.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group