Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 14:32, 27 Lut 2012    Temat postu:

"Każdy wałek warto fazować, żeby lepiej wykorzystać jego możliwości oraz dopasować go do pozostałych przeróbek silnika. Orientacyjne ustawianie wałka przy pierwszym montażu we Fiacie 126p: na współotwarcie zaworów (równo, lekko uchylone zawory ssący i wydechowy w GMP) tak, by wypadało 5 – 10 stopni przed GMP.

pozdrawiam,
Lech Świątek"
126p WRC
PostWysłany: Pią 16:48, 24 Lut 2012    Temat postu: FT24690

Witam

Nabyłem taki wałek gdyż zasugerowano mi lepszy od 105 do KJS.
Jeszcze go nie wkładałem i zastanawiam sie czy przy tych parametrach nie bedzie trzeba fazowac go aby uzyskac lepszy dół ???
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Sob 9:26, 23 Lip 2011    Temat postu:

Witam,

Proponuję Panu nowy prototypowy wałek FT.24690 (760/388), zaprojektowany wg naszych dotychczasowych doświadczeń. Jest on trochę krótszy od wałka wyczynowego 105, dlatego powinien dobrze współgrać z dużym poziomym gaźnikiem.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
abarth 695
PostWysłany: Czw 15:37, 21 Lip 2011    Temat postu: Wałek do wyczynowego Fiata 126

Witam prosze o pomoc w wyborze walka rozrzadu. pojemnosc 800cm, glowica -3mm, kolo zamachowe stoczone "po wieniec",gaznik poziomy mikuni(38mm) badz dellorto dhla40,paliwo Vpower RACING ,wydech przelotowy .auto bedzie bralo udzial w wyscigach MALUCH-TROPHY przede wszystkim na Torze POZNAN chcialbym zeby silnik krecil sie mozliwie wysoko.pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group