Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 14:53, 14 Lis 2011    Temat postu:

Witam,

Podane przez Pana parametry wałka rozrządu, to maksymalny wymiar krzywki, możliwy do zmierzenia suwmiarką. W silniku zastosowano jeden wzór krzywek wydechowych i dwa ssących. To rozwiązanie może wprowadzać dodatkowe zawirowania mieszanki paliwowej w komorze spalania, co może skutkować lepszym napełnieniem.

Oczywiście do takiego silnika jesteśmy w stanie zaprojektować wałek sportowy typu GT/R zwiększający osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Koszt takiego wałka to 1250 zł brutto (cena na rok 2011). Będzie nam potrzebny oryginalny wałek na wzór.

Jeśli będzie Pan zainteresowany kupnem wałków, proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
tel. +48 52 379 66 05
tel. +48 52 379 87 20
gsm: +48 609 034 300
(czynne od 8 do 16, pon-pt).

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
ditfa
PostWysłany: Nie 13:18, 06 Lis 2011    Temat postu: walek civic d16w3

Witam

Za jakiś czas potrzebował bym walka do takiego silnika w wersji GT bądź R.
Silnik jest to wersja sohc bez vteca występująca w angielskiej wersji.

Zmiany w silniku :

Tłoki z 1,4 z płytszym denkiem zwiększające kompresje, szlif bloku i głowicy do CR ok 11:1

Głowica: powiększone, polerowane kanały wydechowe, powiększone kanały dolotowe.

Porting pompy oleju

Wydech: kolektor 4-2-1 (chinol) reszta wydechu z wersji vti

Dolot: z wersji vtec (d16z6), większa przepustnica, prawdopodobnie z portingiem + dolot simoty tiny.pl/h1np7

Do tego oczywiście regulowane kółko rozrządu i strojenie.

Z tego co znalazłem o seryjnym walku rozrządu
Cytat:
D16W3
IN - 35.018 krzywka A
34.734 krzywka B
EX - 37.904


Niestety te numery to dla mnie czarna magia. Wizualnie wygląda to tak jak by jedna krzywka otwierała i zamykała zawór wcześnie niż druga. Jaki to ma wpływ na parametry silnika?

To na czym zależy mi po zmianie walka to poprawa osiągów w średnim i górnym zakresie obrotów


Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group