Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 9:08, 17 Sty 2017    Temat postu:

Witam,

Wznios nie ma takiego dużego znaczenia jak czasy otwarcia zaworów. W silnikach sportowych zwykle robi się krzywki ssące dłuższe od wydechowych około 10 stopni. Jeżeli firma produkuje równe krzywki ssące i wydechowe to w samochodach seryjnych najczęściej robi to w celu obniżenia kosztów produkcji.

Najlepsze efekty powinna dać konfiguracja 3.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
sipa666
PostWysłany: Wto 16:49, 27 Gru 2016    Temat postu:

Witam.
Zasłyszałem ostatnio pare mitów z rożnych ciekawych źródeł, od ludzi którzy troche w tym siedzą.

Chce zapytac rownież tutaj.

Czy warto miec większy wznios walka ssącego niz wydechowego? Moze dać to lepsze efekty niz przy walkach obydwu o tym samym wzniosłe?

Dajmy na to silnik x30xe i trzy konfiguracje wałków:
1) 4x 10.50mm/253*
2) 2x 10.95mm/280* ssący i 2x 10.50mm/253* wydechowy
3) 2x 10.95mm/280* ssący i 2x 10.90mm/276* wydechowy

Która konfiguracja moze dać najlepsze efekty?

Seryjne walki mają 10.0mm/238*.
O przeróbkach dolotu, głowicy, wydechu, stopniu sprężania juz nie wspominam - czekamy tylko na info na których walkach składać potwora Smile

Pzdr!
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 11:49, 27 Sty 2015    Temat postu:

Witam,

Komplet 4 wałków do x30xe to koszt 3026 zł brutto. Termin realizacji 3-4 tygodnie od zamówienia.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Bobslej89
PostWysłany: Czw 18:20, 22 Sty 2015    Temat postu:

Jaki jest koszt 4 wałków do x30xe ???
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 10:09, 25 Lut 2014    Temat postu:

Przerabiamy koła rozrządu na regulowane w cenie 250 zł brutto za sztukę dla typowych kół.
Musiałbym zobaczyć zdjęcia kół od X30XE żeby wycenić ich przeróbkę.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
sipa666
PostWysłany: Wto 23:14, 18 Lut 2014    Temat postu:

zbocze troche z tematu, ale caly czas w temacie x30xe.
Panie Piotrze, czy dorabiacie lub przerabiacie seryjne koła rozrządu na regulowane?
jestem zainteresowany takimi kołami, ale mam troche problem z informacjami kto moze przerabiac Smile

pzdr
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 10:39, 18 Lut 2014    Temat postu:

Witam,

438 to stare oznaczenie wałka typu GT do silnika X30XE. Parametry wałka:

Luzy zaworowe: hydr.
Czas otwarcia: 253° / 253°
Czas otwarcia (dla 2,0 mm): 204° / 204°
Wznios: 10,50 / 10,50 mm

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
sipa666
PostWysłany: Nie 20:45, 16 Lut 2014    Temat postu:

wlasnie doszly do mnie wałki dorabiane u Was, kupione okazyjnie Smile
silnik x30xe
maja oznaczenie na koncu wałka: 438

macie jakis spis albo archiwum, zeby sprawdzic ich dokładne parametry? Smile
czyzby moglyby być to te słynne wałki, o jakich pisał kolega w pierwszym poście? 294 stopnie? Smile
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 11:15, 28 Sty 2014    Temat postu:

Witam,

Aktualna cena za dwa wałki ssący typu GT do Opla X30XE to 1513 zł brutto.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
sipa666
PostWysłany: Wto 1:47, 28 Sty 2014    Temat postu:

witam.
troszke odswieze temat.

jaki bylby obecnie koszt dorobienia walkow ssacych do x30xe ? chodzi wylacznie o te dwie sztuki. 2012r. za 4 szt. bylo 2800, za dwie sztuki to polowe tyle? Smile

pzdr
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 9:01, 06 Mar 2012    Temat postu:

Witam,

Takie wałki możemy zrobić na zamówienie w cenie 2800 zł za komplet 4 wałków. Termin wykonania 4 tygodnie i trzeba przysłać wałki seryjne na wzór.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
GHOSTFACE318
PostWysłany: Pią 22:30, 24 Lut 2012    Temat postu: opel x30xe v6

w katalogu niema nic do x30xe , a do pewnego kadetta wsadziliście pare lat temu wałki podobno 294stopnie z pięknym wynikiem, teraz w corsie ten piękny wynik .


jest możliwość kupienia takich wałków i ile one kosztują?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group