Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 10:55, 14 Sie 2012    Temat postu:

Witam,

Posiadane przez Pana wałki, są bardzo długie, a przy takich przeróbkach, gdy gaźnik jest większy i potrzebny jest moment obrotowy do rozpędzania samochodu lepsze były by wałki krótsze. Może Pan przesłać wałki do sprawdzenia i ewentualnej przeróbki na dobre, ale krótsze kopiały.

pozdrawiam,

Lech Świątek
Michał
PostWysłany: Śro 21:10, 08 Sie 2012    Temat postu: Potrzebna pomoc !26p

Witam. Posiadam wałek o oznaczeniu 71. Silnik jest poskładany na nowo już 3x i nadal występują problemy, mianowicie nie za bardzo chce to się rozpędzać. Tak naprawdę nie wiem gdzie został popełniony błąd. Obecne przeróbki są takie:
- gaźnik zmieniony od samochodu Renault 5 1.4,
- głowica obrobiona: usunięte prowadnice z kanałów, gniazda zaworowe ssące powiększone o 4mm, głowica splanowana 5mm,
- tłoki III szlif, obrobione z dodatkowymi kanałkami na olej
- korbowody lekkie i wypolerowane,
- wał korbowy seryjny wypolerowany,
- koło zamachowe wyważone - 3,5kg,
- zapłon ustawiony na 12st,
- świece Brisk NOR 14LGS.
- skrzynia biegów Agr, wykonana przez Waszą załogę,
I teraz mam takie pytanie, w czym jest błąd ? Gdzie, co poprawić ? Na prawdę zaczyna brakować mnie powoli cierpliwości do tego Wink

Posiadam też wałek 760, czy powyższe przeróbki pozwolą na wykorzystanie owego wałka w 100% ?
Pozdrawiam Michał.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group