Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 11:40, 12 Kwi 2016    Temat postu:

regulowane kółka rozrządu do takich wałków ile by kosztowały?
pewnie trzeba oddać swoje seryjne?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 9:33, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Cena wałków GT/R będzie taka sama.
Gość
PostWysłany: Czw 18:24, 31 Mar 2016    Temat postu:

A jaka będzie cena wałków GT/R? Bo może nie warto się szczypać Wink
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 13:03, 30 Mar 2016    Temat postu:

Witam,

Najlepiej jest zamontować wszystko razem i potem stroić.
Koszt wałków orientacyjny to 2100 zl brutto za komplet. Termin wykonania 3-4 tygodnie.
Prawdopodobnie będziemy potrzebować oryginalne wałki do pomiarów.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Sob 21:35, 26 Mar 2016    Temat postu:

Witam.
Odkopię kotleta bo mam taki silnik z tym, że o seryjnej mocy 75KM (1.4 16V BKY).
Obecnie bez strojenia i bez większej ingerencji w dolot i wydech mam 106KM.
Teraz będę robił wydech i dolot. Potem myślałem zrobić strojenie ale właśnie myślę o wałkach.
Wałki założyć przed czy po wydechu dolotu?
Na chłopski rozum to po bo przecież trzeba dostosować te rzeczy do wałków.

I jeszcze jedno pytanie. Ile takie wałki by kosztowały (komplet we wspomnianej wersji GT)?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 14:13, 10 Lip 2013    Temat postu:

Witam,

Wałek 26680 to wałek ssący a 26690 wydechowy. Są to wałki wyczynowe przeznaczone na tor.
Jesteśmy w stanie wykonać wałki typu GT do codziennej eksploatacji w cenie 2000 zł brutto za komplet. Termin wykonania 3-4 tygodnie od daty zamówienia.

Wymienione przeróbki powinny dobrze się sprawdzić – na końcu, po zmontowaniu wszystkiego przestrojenie komputera lub zastosować np.: Peegy Box Ecu Mastera.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
PiotrekS
PostWysłany: Nie 20:58, 07 Lip 2013    Temat postu: Wałek sportowy Fabia I 1.4 16v 80KM

Witam,

Znalazłem w ofercie firmy dwa wałki, które są dedykowane do silnika 1,4 16v z grupy VW:

1) WS VW.26690
2) WS VW.26680

Mam kilka pytań:

1)Proszę o informacje czym różnią się między sobą oraz czy mogą być zastosowane w moim silniku (rok produkcji VI/VII 2006).

2) Proszę również o informacje jakie jeszcze zmiany powinny zostać dokonane przy wymianie takiego wałka (poza przeprogramowaniem komputera)

3) Planowałem przy okazji wymienić również dolot (np. na ten z wersji 1.4 16v 101KM)+filtr stożkowy+przepustnicę także z wersji 1.4 16v 101KM oraz kolektor ssący z VW polo GT (ewentualnie) - czy to w całości będzie miało sens?

Oczywiście nie chciałbym "szaleć" ze zmianami, mając na względzie codzienną eksploatację auta

Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group