Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 13:48, 08 Sty 2014    Temat postu:

"Masa koła może być minimalna, luzy zaworowe bez pomiaru wałka nie jesteśmy w stanie dokładnie określić (555 to nie nasza produkcja). Należy ustawić 0,15 mm na ssaniu i 0,20 na wydechu i zostawić jeżeli nie hałasują zawory.

pozdrawiam,
Lech Świątek"
marini
PostWysłany: Czw 10:03, 02 Sty 2014    Temat postu:

Dziękuję za odzew,ale jeszcze mam 2 wątpliwości.Jaki ma być luz zaworowy i masa koła zamachowego?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 8:05, 20 Lis 2013    Temat postu:

"Głowica planowana około 3 mm, zapłon wcześniejszy – 15 stopni, najlepiej goły wydech. Wałek trzeba fazować tak by współotwarci wypadało około 5 stopni przed GMP ale potem, już na próbach, najlepiej na hamowni te ustawienia doprecyzować.

pozdrawiam,
Lech Świątek"
marini
PostWysłany: Śro 13:39, 13 Lis 2013    Temat postu: 126p '555" Zalecenia

Witam,nie dawno kupiłem wałek niby '555".I teraz mam pytanie jak dostoić do niego silnik,nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.Proszę o pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group