Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 15:20, 12 Kwi 2016    Temat postu:

Witam,

Tak konieczne jest zamontowanie nowych szklanek popychaczy, ewentualnie mogą być regenerowane. Muszą być lekko wypukłe po przyłożeniu krawędzią suwmiarki od spodu. Nie mogą być wklęsłe.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Artur
PostWysłany: Pią 19:23, 08 Kwi 2016    Temat postu: wałek 385

Czy przy montażu nowego wałka 385 trzeba założyć nowe szklanki popychaczy silnik ma przebieg 7000 km
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 8:48, 22 Cze 2011    Temat postu:

Witam,

Na ulicę wałek 385 (nowe oznaczenie FT.20000) jest najlepszy. Posiadamy również mocniejsze wałki, jednak wymagają one innego strojenia i są przeznaczone do wyścigów lub rajdów.

Koszt wałka FT.20000 wynosi 307,00 PLN brutto. W tej chwili mamy takie wałki na stanie.

Jeśli jest Pan zainteresowany kupnem, prosze o kontakt z naszym działem sprzedaży:
tel. +48 52 379 66 05
tel. +48 52 379 87 20
gsm: +48 609 034 300
(czynne od 8 do 16).

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
D3c3pt1v3
PostWysłany: Wto 22:57, 21 Cze 2011    Temat postu:

Mam takie pytanie,
skladam akurat silnik i nastepujace zmiany jake w nim zajda:

w planach jest walek 385 ( chyba ze polecasz inny )
plan glowicy ok. 2.5mm
kolo 3.6kg
reszta elementow silnika to wiekszosc nowych elementow..
Silnik bedzie na aparcie.
Maluch bedzie sluzyl w okresie letnim dosc czesto i jest budowany w stylu "turystycznym".
Wiec czy wybor walka z mojej strony jest odpowiedni i jaki jest ewentualnie koszt takiego waleczka.
Świątek
PostWysłany: Czw 22:49, 05 Mar 2009    Temat postu:

Wałek 385 jest znanym i wręcz kultowym wałkiem.
Zapewnia dobre przyrosty mocy, jednak zalecam przy jego stosowaniu zastosowanie również innych przeróbek silnika takich jak: przeróbka głowicy z zastosowaniem większych zaworów, koszt 380 zł i zastosowanie lepszego wydechu, jeżeli nic nie będzie przerobione w silniku to proponuje inny wałek: 1343.
Wałek 1343 ma trochę lepszy dolny zakres obrotów, natomiast 385 lepiej jedzie "górą".
sergiusz
PostWysłany: Czw 16:20, 05 Mar 2009    Temat postu: Fiat 126p

Mam pytanie, chcę mojemu 'kaszlakowi' trochę dołożyć, co by wyrywać na niego panny we wsi i pod remizę z rykiem podjeżdżać, na co dzień wożę nim buraki... Wink

No, ale do rzeczy:

na innych forach ludzie polecają wasz wałek 385. Zależy mi na dobrych osiągach w dolnym zakresie obrotów; w/w wałek będzie odpowiedni, czy coś innego będzie lepsze; jakieś dodatkowe przeróbki?
michal
PostWysłany: Sob 10:36, 28 Lut 2009    Temat postu: FIAT 126: Sportowy wałek typ 385

Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126 (wszystkie typy silników).
W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i sportowej charakterystyce wzniosu.

Efekty:

-wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35KM
-poprawa przyspieszenia pojazdu 0-100km/h w 12-16sek.
-wzrost prędkości maksymalnej do 130-140km/h

Zalecane przeróbki silnika:


W celu wykorzystania w pełni możliwości sportowego wałka rozrządu 385 zaleca się następujące przeróbki silnika:

- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group