Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 13:32, 28 Sty 2014    Temat postu:

Na wałku GT moment zmniejsza się około 5% poniżej 3000 – 3200 obr/min a podwyższa się powyżej.

Po każdorazowym wymianie wałka na inny rodzaj należy przestroić komputer.

Dla tego silnika przyrost mocy przy wałku GT może wynieść około 5-8%.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Czw 15:24, 23 Sty 2014    Temat postu:

Dziękuję za informację.

Chciałbym się jeszcze zapytać, czy po zamontowaniu wałka typu GT spadnie dynamika w dolnym zakresie obrotów silnika i jego elastyczność ? Tzn. czy np. w ruchu ulicznym trzeba będzie wyżej "kręcić" silnik ?

Jeżeli auto posiada już zmienione oprogramowanie silnika i dodatkowo zdecyduję się na montaż wałka typu GT. To czy to oprogramowanie będzie aktualne, czy trzeba będzie zastąpić je nowym ?

W przypadku tego silnika, na ilu procentowy wzrost mocy można realnie liczyć ?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 12:38, 15 Sty 2014    Temat postu:

Witam,

Niestety nie można przerobić oryginalnego wałka na sportowy.

Mamy w ofercie nowy wałek typu GT o numerze 20280 w cenie 1087,20 zł brutto.
Wałek jest bardziej odporny na ścieranie od dostępnych na rynku zamienników. Musi być montowany z nowymi dźwigienkami (kosz u nas 19,31 zł za dźwigienkę).

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Pon 2:41, 13 Sty 2014    Temat postu: BMW E36 M40 1.8

Witam.

Proszę o informacje odnośnie tego czy można przerobić standardowy wałek od BMW E36 M40b18 na model GT do codziennego użytku na ulicę ?

Drugie pytanie dotyczy ceny gotowego wałka GT oraz tego czy jego stop jest twardszy od seryjnego ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group