Autor Wiadomość
georgeby
PostWysłany: Czw 9:57, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Tak jak wspomnialem wczesniej. To jest silnik Isuzu 1.7 DI Wiec chiptuning rowniez laczy sie ze zmiana mapy gyz jest to hybrydowy sterownik.
Opornik takze nie wchodzi w gre bo jest modul streujacy a nie czujnik ; /
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Czw 9:38, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Jeżeli seryjnie jest turbo, to najlepszym i najłatwiejszym sposobem tuningu jest chiptuning.
georgeby
PostWysłany: Śro 17:39, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Wporzadku. Chcialbym zauwazyc ze turbo posiadam seryjnie w silniku. Zmiana na wieksze wiaze sie z mapowaniem co kosztuje sporo i nie posiada gwarancji.
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 6:20, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Witam,

Dla silników diesla sportowe wałki rozrządu dają niskie przyrosty mocy z uwagi na ograniczenia konstrukcyjne. Najlepszym sposobem zwiększenia mocy jest założenie turbo.

Co do założenia wałków z wersji CDTi nie dysponujemy informacjami jakie są różnice w wałkach między silnikami, dlatego nie możemy określić czy będzie jakaś różnica.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
georgeby
PostWysłany: Pon 15:57, 31 Mar 2014    Temat postu: Walek rozrzadu Opel Corsa C

Witam , posiadam Opla Corse C rok 2002 z silnikiem 1.7 DI Od isuzu o mocy 65 km. Autko do codziennej jazdy ale sporotwy charakter musi miec, dlatego rozgladam sie za sprtowym walkiem rozrzadu , lub czy mozna dopasowac z wersji cdti 101 km i czy bedzie jakas roznica ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group