Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Czw 7:05, 14 Sie 2014    Temat postu:

Witam,

Przepraszam za późną odpowiedź, ale byłem na urlopie. Wałek 20010 jest wałkiem typu GT na miasto.

Trzeba w pierwszej kolejności:

· Sprawdzić pompę paliwa – zakładając chociaż na próbę nową
· Sprawdzić osiągi na całkowicie seryjnym wałku

W drugiej kolejności, po sprawdzeniu że wszystkie elementy osprzętu (zapłon, zasilanie) są w nienagannym stanie technicznym:

· Fazować wałek rozrządu: zrobić fasolki w dużym kole rozrządu i przestawiać wałek by uzyskać najlepsze osiągi. Wstępnie na współotwarci zaworów około 5 stopni przed GMP.
· Najlepiej stroić na hamowni

pozdrawiam,

Lech Świątek
Maciej
PostWysłany: Śro 21:18, 23 Lip 2014    Temat postu: Wałek FT 20010 126p

Witam jestem tu nowy i mam sprawę
Zamówiłem u Państwa wałek FT20010 do 126p na aparacie zapłonowym jezdze juz ponad 2 lata z tym wałkiem i zauwazyłem ostatnio problem otóż
na 1,2 i 3 biegu auto idzie jak szalone na 3 biegu dojdzie do max 90 km/h ale jak mu wrzuce czwórke to wogóle nie czuc zeby auto sie wkrecało na obroty po prostu nie zbiera sie tak jak na tamtych 3 biegach mam porobione
glowica -2mm
wydech michaela
głowica obrobiona (kanały ssący wydech powiekszone obrobone nowe zawory prowadnice )
gaznik dysza paliwa 120 pow 220 rurka emulsyjna f-74 (przerobiony dyfuzor nowa ośka przepustnicy)
zapłon ustawiony na 13 stopni
nowy wał panewki tłoki cylindry pierscienie
koło 3,7kg
i mam pytanie czy do tych przeróbek coś jeszcze wiecej mam porobic czy wystarxczy \
bawiłem sie z gaznikiem zmieniałem dysze i tak jak mówie na czwórce wogóle nie czuc ze auto sie wkreca na obroty
moze zapłon przestawic inaczej

chciałbym poznac dokładną charakterystyke tego wałka zeby wiedziec czy cos przeoczyłem przy przeróbkach i czy to jest wałek na miasto czy wyczynowy
prosze o pomoc bo juz wyczerpałem swoje pomysły i moze Pan coś mi pomoze
prosze o szybką odpowiedz poniewaz zalezy mi na czasie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group