Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 13:50, 13 Sie 2014    Temat postu:

Witam,

W tym wałku potrzebny jest element dociskowy między dźwigienkę a trzonek zaworu.
Po montażu wałka zalecane jest strojenie silnika w celu uzyskania optymalnego wzrostu mocy i momentu obrotowego oraz zmniejszenia wahań obrotów silnika na biegu jałowym.

Wzrost mocy i momentu obrotowego dla tego wałka wynosi około 5-8%.
Obydwa wałki 25030 i 20280 mają taką samą charakterystykę.

Czas oczekiwania na wałek od zamówienia wynosi 3-4 tygodnie.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
ryosuke
PostWysłany: Pią 0:05, 25 Lip 2014    Temat postu: Wałek BMW M40 1.6 / 1.8 8v WS BW.25030

Jakiego wzrostu mocy/momentu można się spodziewać po zastosowaniu tego wałka (5-8%)? Który z wałków ma lepszą charakterystykę spośród dostępnych do silników M40B16/18 : WS BW.25030 czy WS BW.20280 ?
Dziękuje za informacje.
ryosuke
PostWysłany: Czw 23:54, 24 Lip 2014    Temat postu: Wałek BMW M40 1.6 / 1.8 8v WS BW.25030

Witam,
Mam pytanie odnośnie montażu wałka WS BW.25030. Jak wygląda układ sterowania zaworami w tym przypadku ? Czy między dźwigienką z rolką (z M43) a trzonkiem zaworu występuje element dociskowy tak jak to ma miejsce w klasycznym układzie z M40 czy element ten zostaje wyeliminowany ? Chodzi mi o sposób montażu tych elementów przy zastosowaniu tego wałka, tzn:

1. wałek -> dźwigienka z rolką -> element dociskowy -> trzonek zaworu
2. wałek -> dźwigienka z rolką -> trzonek zaworu

Czy wałek może pracować z fabrycznym oprogramowaniem chipa czy występuje bezwzględne wymaganie przestrojenia ?
Jaki jest czas oczekiwania na wałek od momentu zamówienia ?
Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group