Autor Wiadomość
dugi
PostWysłany: Pon 13:35, 08 Gru 2014    Temat postu:

Oki
Dzięki za odp..
W sumie to już wałek i blok u Was na warsztacie!!
Pozdrawiam
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 15:45, 18 Lis 2014    Temat postu:

Witam,

Z naszej oferty do K750:
MK.34160 - wałek sportowy typu GT do codziennej eklsploatacji nie wysilaja tak mocno silnika przyrost mocy i momentu obrotowego ok + 10% w górnym zakresie obrotów.
MK.34450 (wysokość krzywki ok 36mm) - wałek seryjny, dobra kultura pracy niske osiagi w górnych obrotach
MK.34190 (wysokość krzywki ok 37mm)- wałek seryjny, troche lepsze osiagi w górnych obrotach
MK.35500 (kopiały wzorowane na BMW R71) - wałek seryjny, dobra kulture pracy i dobre osiagi w niskich partiach obrotów co jest korzystne przy wózku bocznym

Lepiej stosować ostatnią podporę jak oryginał czyli panewka ślizgową.
Natomiast pod łożysko igiełkowe jeżeli karter ma owal w otworze nie da sie wykonać. Często też zewnetrzna bierznia łożyska nie jest w stanie tak się ścisnąć i wałek o wymiarze fi 20,00 będzie miał zbyd duży luz.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
dugi
PostWysłany: Pią 11:35, 07 Lis 2014    Temat postu: K750 jaki wałek???

Witam.
Jak opisałem w tytule potrzebuję wałek do poczciwej Kaśki.
Z krótkiego rozpoznania wynika, że produkujecie kilka rodzajów tych wałków.
Proszę coś przybliżyć.
Co da zastosowanie tzw sportowego wałka, czy dól będzie standardowy, a w górnych obrotach silnik będzie ostrzejszy???
Jak z dostępnością wałków ułożyskowanych z tyłu na igiełkach, czy warto je stosować, czy może lepiej pozostać przy tulejce..
Czekam na odp.
Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group