Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 13:01, 14 Kwi 2015    Temat postu:

Witam,

Co do kosztu wysyłki i terminu realizacji proszę się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Marta Żmijewska
Mariusz Krzynowek

TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225

W silniku najważniejszy jest stopień sprężania. Nie może być za duży ani za mały – w 126p planowanie 1,7 – 2 mm zwykle jest bezpieczne do silników nie wyczynowych. W przypadku za dużego splanowania (zbyt wysoki stopień sprężania powodujący spalanie stukowe) reguluje się to najlepiej podkładkami w kształcie pierścieni z blachy miedzianej lub aluminiowej. Grubość należy dobrać tak by silnik pracował prawidłowo

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Wojciech H.
PostWysłany: Śro 20:32, 08 Kwi 2015    Temat postu:

A mogę dać pod głowice np 3 uszczelki pod głowice miedziane w celu najlepszego wykorzystania walka ?
Gość
PostWysłany: Wto 19:28, 07 Kwi 2015    Temat postu:

a jaki jest cały koszt z wysyłka i czas realizacji?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 13:09, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Witam,

Do tych przeróbek zalecamy wałki:

http://sklepswiatek.pl/fiat-126p-p-2155.html

lub dla uzyskania maksymalnych mocy przy wyższych obrotach:

http://sklepswiatek.pl/fiat-126p-p-2159.html

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Wojciech H.
PostWysłany: Pią 21:22, 03 Kwi 2015    Temat postu: 126p walek na gaźniki dwugardzielowe

Witam mam następujące przeróbki :

- głowica obrobione kanały powiększony wlot pod kolektor abarth na gaźniki dwugardzielowe, -4mm plan ale podkładkami chce -3mm .
- gaźnik weber dgf z pandy.
- zamach 4, 5 kg pewnie zrobię,
- Alu wentylator miska pokrywa zaworow i wentylatora abarth,
- Narazie tłumik Michel fl ake będzie lepszy.
Jaki walek będzie najlepszy ? Najlepiej z góra lepsza

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group