Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 13:03, 14 Kwi 2015    Temat postu:

W silnikach GT na ulicę nie stosuje się dłuższych wałków. Wzrost mocy w granicach 20 – 25% można osiągać stosując wałki sportowe GT i dodatkowe przeróbki: sportowy układ wydechowy z kolektorem i strojenie lub (lepiej) programowalny komputer stand alone – np. Ecumaster. Obowiązkowe strojenie na hamowni. Taki tuning zapewnia dobre osiągi a przede wszystkim dobry moment obrotowy dający komfort jazdy i dobre przyspieszenia. Wałki wyczynowe wymagały by jazdy głównie na wysokich obrotach i duże zużycie paliwa.

pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Wto 21:01, 07 Kwi 2015    Temat postu:

25 do 30%
Gość
PostWysłany: Wto 21:00, 07 Kwi 2015    Temat postu:

wie pan ja liczyłem na walki troszke otrzejsze by przyrost mocy byl około
20 %
gt r
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 13:14, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Witam,

Poniżej odpowiedzi na Pana pytania:

1. Zlecenie jest w trakcie realizacji, będzie gotowe w terminie.
2. Dajemy 12 miesięcy gwarancji na wałki typu GT.
3. Poniżej treść karty gwarancyjnej:

I. Warunki gwarancji:
1. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.
2. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku montażu wałka rozrządu niezgodnego z warunkami technicznymi.
3. Podstawą gwarancji jest niniejsza karta z pieczątką warsztatu i datą odbioru, którą reklamujący powinien dostarczyć wraz z reklamowanym wałkiem rozrządu i elementami współpracującymi.

II. Warunki techniczne montażu:
1. Wałki rozrządu montować wyłącznie z nowymi lub regenerowanymi u nas elementami współpracującymi.
2. Po wyjęciu wałka seryjnego sprawdzić czy ustawienie pierwszej krzywki od strony koła rozrządu w stosunku do klina ustalającego jest takie same na wałku sportowym.
3. Wałek rozrządu sportowy musi się swobodnie obracać w głowicy (sprawdzać przy wyjętych popychaczach i nie przykręconych mostkach łożyskujących, krzywki nie mogą haczyć o odlew głowicy) w przeciwnym razie należy
w tych miejscach wybrać głowicę.
4. Przy maksymalnym wzniosie zaworu sprężyny zaworowe muszą mieć 1,0-1,5 mm rezerwy ściśnięcia.
5. Regulatory hydrauliczne należy opróżniać z oleju przy każdorazowej wymianie wałka rozrządu.
6. Stosować fabryczne luzy zaworowe jeśli nie zalecamy zmian.

III. Gwarancją nie są objęte:
1. Wałki rozrządu wyczynowe.
2. Wałki rozrządu do samochodów nietypowych.
3. Wałki rozrządu, które nie spełniają pkt. I i II gwarancji.


4. Jeśli chodzi o przyrosty to przy wałkach GT wynoszą one około 10 – 15 %. Moment i moc przy obrotach 300 – 500 wyżej ale nie w sposób utrudniający jazdę.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
wacek198912
PostWysłany: Wto 0:20, 07 Kwi 2015    Temat postu: wałki do toyoty avalon,camry lexus gs300

Witam , mam pytanie dotyczace walow z tematu. ztego co sie orietuje ma pan zamowienie na takie. przynajmiej powinien pan miec, zleciłem firmie ,która jest odpowiedzialna za projekt mojego samochodu by wykonała u pana takowe elementy.
pierwsze z pytan-
na jakim etapie jest zamówienie?
czy dajecie gwarancjena te wałki?
jesli tak to jak ona wygląda?

auto seryjnie miało ok200 km 192maja te silniki ale to była wersja glx i w serji powinna miec 200.
jakiego przyrostu mocy moge sie spodziewac i jak zmnienić sie moze wykres momentu obr?
w seri według moich danych powinno byc 200km przy 5400
a max moment 284 przy 4400.

pozdrawiam iza dopowiedzi dziekuje

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group