Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 9:20, 25 Maj 2015    Temat postu:

Witam,

Gniazda tak się profiluje zawsze. Natomiast zaworów nie przerabiany stosujemy
fabryczne kąty przylgni.

Wałek miałby około 260 stopni
Kąty:
OS 30
ZS 50
OW 60
ZW 20
Kąt a =105 stopni
Wznios 20% więcej od seryjnego

Można stroić fabryczne ECU, jednak my takiej usługi nie wykonujemy. Możemy zamontować komputer ECU Master i wystroić silnik.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Wto 19:37, 12 Maj 2015    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź.
Czy robicie zawory na trzy kąty z tym portingiem? Ile trzeba dopłacić?
I jeszcze jakie kąty i wzniosy miała by wersja gt/r ?
Strojenie rozumiem fabrycznego ecu? Robicie takie strojenia?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 11:48, 12 Maj 2015    Temat postu:

Witam,

Robiliśmy wałki do starszej wersji silnika. Do KJS-ów możemy wykonać wałek typu GT lub trochę mocniejszy GT/R. Przyrost mocy przy wałku GT wyniesie około 10-15% a przy GT/R 15-20%. Po montażu wałka konieczne jest strojenie silnika.

Obróbka głowicy doda jeszcze około 5% mocy. Dobrze byłoby też zamontować sportowy układ wydechowy i ssący o większych przekrojach, np. od większego silnika.

Koszt wałka to 1045 zł brutto. Termin wykonania 3-4 tygodnie. Potrzebowalibyśmy wzór wałka do pomiarów.

Modyfikacja głowicy czyli obr kanałów to koszt 1200zł brutto. Do tego trzeba doliczyć koszty prowadnic + uszczelniaczy zaworowych ewentualnie zaworów.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Gość
PostWysłany: Sob 0:50, 09 Maj 2015    Temat postu: Clio II 06' 1.2 8v 58km wałek do kjs

Witam.
Robiliście może wałki do tej jednostki? Jeśli tak to jakich przyrostów oczekiwać? Jedna wersja bez modyfikacji głowicy i ze zrobioną głowicą. Jeżeli robiie tesz głowice to jakie koszty?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group