Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 8:22, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
Dla auta rodzinnego nie warto montować nic ostrzejszego, ponieważ:
- praca silnika na biegu jałowym byłaby bardzo nierówna, co wymagałoby jego podwyższenia - w autach rajdowych/wyścigowych to nie przeszkadza
- konieczne byłyby dodadtkowe modyifkacje w układach dolotowych i wylotowych, żeby uzyskać duży przyrost mocy
Do codziennej jazdy wałek typu GT + strojenie to najlepszy wybór.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
chemik211 |
Wysłany: Sob 8:49, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
A powiedz mi a gdyby zrobić coś bardziej ostrego?? ten silnik seryjnie można powiedzieć że działa jak diesel, zrobiony typowo jako wół roboczy czy lepiej nie kombinować i zostać przy tym co macie??? przypominam auto rodzinne |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:03, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
Po montażu wałka i strojeniu silnika przyrost mocy około 10-15% w górnym zakresie obrotów powyżej 2500 obr/min.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
chemik211 |
Wysłany: Wto 12:43, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
A szacowany przyrost mocy i w jakim przedziale obrotów? |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:52, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Witam,
Do codziennej jazdy w mieście wałek 26300 będzie wystarczający. Jeżeli jest Pan zainteresowany kupnem proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225
MAIL sklep@swiatek.com.pl
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
chemik211 |
Wysłany: Nie 10:24, 27 Wrz 2015 Temat postu: Wałek do 2,5b r5 vw t4 |
|
Mam pytanie auto vw t4 Caravelle auto użytkowane w mieście i na autostradach i tu jest głównie problem, mam założoną długą skrzynie i mocy brakuje, silnik o oznaczeniu AET wtrysk pełni sekwencyjny a nie full grupowy po remoncie generalnym przy czym został przerobiony na wzór silnika od firmy ABT Tuning,a więc tłoki większe o 1,5mm razem z korbowodami założonymi od tego silnika,głowica obrobiona na wzór z tą różnicą że średnica zaworów została seryjna ale zostały rozwiercone gniazda zaworowe o 1,2mm i kanały dopasowane do rozwiercenia głowica względem seryjnej jest splanowana o 0,7mm dokładnie jak ta w silniku abt , tak samo kolektor ssący powiększony, przepustnica została rozwiercona(usunięty garb który zmniejszał przepływ) również na wzór z tamtego silnika, program zrobiony wiadomo w silniku bez turbo wiele nie dało ale zawsze coś, i teraz przyszedł czas na wałek widzę że macie w ofercie wałek gt VW.26300 i teraz pytanie czy on będzie wystarczający czy raczej coś bardziej ostrego należało by zrobić, nadmienię iż ostatnio zmieniałem popychacze na 420 0043 10 |
|
|