Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 9:07, 17 Sty 2017    Temat postu:

Po strojeniu około 10-15%. Przy większych przeróbkach układów ssących i wydechowych oraz zastosowaniu komputera Ecumaster i strojeniu do 30%. Do strojenia warto przerobić koło rozrządu na regulowane.

Powyższe dane są orientacyjne. Najważniejsze jest strojenie auta na hamowni.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
MAKGARWEJ
PostWysłany: Śro 3:02, 11 Sty 2017    Temat postu: Suzuki vitara 1,6 8v

Witam.

Zdjęcia niebawem wyślę.

Na jaki przyrost mocy i momentu mogę liczyć po zamontowaniu takiego wałka( głowica będzie miała powiększone kanały dolotowe i wylotowe, skrócone prowadnice). Zależy mi głównie na przyroście momentu obr. - samochód do startu w rajdach off-road.
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 10:37, 20 Gru 2016    Temat postu:

Witam,

Jest możliwość wykonania takiego wałka. Do wyceny prosiłbym o przesłanie zdjęć seryjnego wałka na maila: swiatek.piotr@gmail.com

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
MAKGARWEJ
PostWysłany: Wto 16:29, 13 Gru 2016    Temat postu: Re: Suzuki vitara 1,6 8v

MAKGARWEJ napisał:
Czy jest możliwość wykonania sportowego wałka rozrządu do vitary 1,6 8v silnik na jednopunktowym wtrysku paliwa- chodzi mi o typ wałka GT/R.
Typ silnika G16A
MAKGARWEJ
PostWysłany: Wto 16:25, 13 Gru 2016    Temat postu: Suzuki vitara 1,6 8v

Czy jest możliwość wykonania sportowego wałka rozrządu do vitary 1,6 8v silnik na jednopunktowym wtrysku paliwa- chodzi mi o typ wałka GT/R.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group