Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 9:07, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Po strojeniu około 10-15%. Przy większych przeróbkach układów ssących i wydechowych oraz zastosowaniu komputera Ecumaster i strojeniu do 30%. Do strojenia warto przerobić koło rozrządu na regulowane.
Powyższe dane są orientacyjne. Najważniejsze jest strojenie auta na hamowni.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
MAKGARWEJ |
Wysłany: Śro 3:02, 11 Sty 2017 Temat postu: Suzuki vitara 1,6 8v |
|
Witam.
Zdjęcia niebawem wyślę.
Na jaki przyrost mocy i momentu mogę liczyć po zamontowaniu takiego wałka( głowica będzie miała powiększone kanały dolotowe i wylotowe, skrócone prowadnice). Zależy mi głównie na przyroście momentu obr. - samochód do startu w rajdach off-road. |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:37, 20 Gru 2016 Temat postu: |
|
Witam,
Jest możliwość wykonania takiego wałka. Do wyceny prosiłbym o przesłanie zdjęć seryjnego wałka na maila: swiatek.piotr@gmail.com
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
MAKGARWEJ |
Wysłany: Wto 16:29, 13 Gru 2016 Temat postu: Re: Suzuki vitara 1,6 8v |
|
MAKGARWEJ napisał: | Czy jest możliwość wykonania sportowego wałka rozrządu do vitary 1,6 8v silnik na jednopunktowym wtrysku paliwa- chodzi mi o typ wałka GT/R. | Typ silnika G16A |
|
|
MAKGARWEJ |
Wysłany: Wto 16:25, 13 Gru 2016 Temat postu: Suzuki vitara 1,6 8v |
|
Czy jest możliwość wykonania sportowego wałka rozrządu do vitary 1,6 8v silnik na jednopunktowym wtrysku paliwa- chodzi mi o typ wałka GT/R. |
|
|