Autor Wiadomość
ŚWIĄTEK - SPORT
PostWysłany: Pią 11:51, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Witam
potrzebuje konkretniejsze informacje:
co oznacza zwrot "zrobiony dolot"
- czy będzie nowy kolektor dolotowy na czterech przepustnicach,
- czy bedzie przerobony ( wypolwerowny ) seryjny kolektor
- czy tylko to co jest przed przepustnica bedzie zmieniane
- jest jeszce wiele kombinacji
To samo dotyczy tłoków wydechu, koła zamachowego
gosciu
PostWysłany: Czw 20:26, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Witam.
Nie mialem pojecia o urlopie. Ok rozumiem.
A wiec do rzeczy:
Auto tylko przeznaczone bedzie do 1/4 mili.
O co mi chodzi, czy da sie ustalic jakiego przyrostu mocy mozna oczekiwac od wałka typu "R" jesli zalozymy ze w silniku zostanie zrobiony dolot, głowica, wydech, tłoki, koło zamachowe, zakres obrotów pracy silnika 3,5 do 8 tys obr/min.
Zdaje sobie sprawe ze takie teoretyczne "gdybanie" nie odda tego co naprawde się osiagnie ale rozwieje to moje watpliwosci jesli chodzi o zmiane glowicy i inne przeróbki w silniku. generalnie chce wycisnac z silnika wszystko z glowica typu V-tec latwiej osiagnac moc ale jest problem z ostrymi wałkami wiec zostaje cos czego nie przeskocze, za to na sohc latwiej dostac ostre wałki tylko nie wiem czego sie spodziewać.
ŚWIĄTEK - SPORT
PostWysłany: Czw 13:38, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Witam
Forum jest nowym sposobem w firmie ŚWIATEK komunikowania sie z klientami więc moga tu wystapic problemy wieku dzieciecego. Pewniejszym do tej pory sposobem był poczta elektroniczna ale jezeli jestem na urlopie to tez sie termin wydłuza.
Do sedna sprawy:
Auto ma byc tylko do wyścigów na 1/4 czy jest to równiez auto do jazdy codziennej
Auto które ma byc uzytkowane na codzień musi posiadać walory auta nadajacego sie do takieo uzytkowania, natomiast auto do sportu zazwyczaj nie nadaje sie do jazdy codziennej.
Odnośnie przeróbek silnika do sportu to: wałek rozrzadu, modyfikacja głowicy, układ wydechowy, kolektor dolotowy i oczywiscie na koniec strojenie.
Co do samych wałków to możemy wykonac wałki w róznych konfiguracjach, o róznych całkowitych czasach otwarcia. Dobieramy parametry krzywek w zaleznosci od całkowitej konfiguracji silnika, tak więc do silników seryjnych stosujemy wałki GT nadajace sie do codziennej eksploatacji a do silników przerobionych ekstremalnie stosujemy wałk o oznaczeniu W lub SPECJALNE robione według parametrów zadanych przez zamawiajacego. . Wykoujemy również wałki oznaczane jako R.
Tak wiec zastosowany rodzaj wałka i przyrosty mocy uzaleznione sa od całej konfiguracji silnika.
Można przyjąc, że na wałkach GT uzyskujemy przyrost 10 - 20 % mocy.
Do silników hondy z systemem VTEC nie mamy opracowanych wałków.
Odnosnie kosztów odsyłam do naszej strony internetowej i do katalogów wałków.
Wałek do Hondy SOHC w wersji GT kosztuje 1190 zł brutto
Pozdrawiam
gosciu
PostWysłany: Śro 20:03, 01 Kwi 2009    Temat postu:

widze ze pospieszylem sie w poprzednim poscie z podziekowaniem za informacje bo zadnej informacji nie otrzymalem. Swiadczy to o podejsciu "firmy" do potencjalnego klienta a szkoda bo myslalem ze firma dba o klientow ale jak widac ma ich za przeproszeniem gdzies. No nic na szczescie jest wiecej firm zajmujacych sie sportowymi walkami moze nie polskie ale przynajmniej dbaja o klienta.
Pozdrawiam.
gosciu
PostWysłany: Czw 0:02, 19 Mar 2009    Temat postu: honda civic EJ2

Witam.
Auto: Honda Civic '95 EJ2 Silnik D15B7
Zastanawiam sie nad przerobieniem silnika tzn maksymalny wzrost mocy przygotowanie auta do 1/4 mili. Dwie opcje zmiana glowicy od silnika D16A6 tzn vtec ( plus tloki korby kanaly wydech itd) co da przyrost mocy do ok. 140 km lub pozostac na starej glowicy plus sportowy walek plus inne dodatkowe wymagane modyfikacje.
A oto moje pytanko: czego moge sie spodziewac po zamontowaniu sportowego walka z waszej firmy i jakie byly by orietacyne koszta.
Moze jakies sugestie dotyczace wyboru walka.

Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group