Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 14:47, 06 Lut 2018    Temat postu:

Dzień dobry,

Do uzyskania 30KM polecamy wałek 24820. Jeżeli chciałby Pan większą moc (około 30-35KM) to wtedy wałek 20000 bedzie lepszy. Porównanie parametrów tych wałków znajdzie Pan w naszym katalogu: http://swiatek.com.pl/uploads/fiat126pPl.pdf

Obydwa wałki nie zmniejszają trwałości silnika. Spalanie zależy w głównej mierze od stylu jazdy.

Z danych technicznych wynika, że producent przewiduje luz między tłokiem a cylindrem 0,07-0,09 mm. Proponowany przez Pana luz będzie odpowiedni.

Stosowanie aluminiowego wentylatora nie wpłynie na osiągi silnika. Przy codziennej eksploatacji nie jest zasadne stosowanie takiej przeróbki.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Bonifacy126
PostWysłany: Wto 19:56, 30 Sty 2018    Temat postu:

Jeszcze miałbym takie pytania - jaki luz pomiędzy cylindrem a tłokiem radzi Pan zachować? Będę robił IV szlif (77,8mm). Wstępnie myślalem o 0,07mm. I drugie - czy warto zastosować w takim silniku aluminiowy wentylator chłodzenia? Pozdrawiam!
Bonifacy126
PostWysłany: Wto 18:53, 30 Sty 2018    Temat postu: Wałek GT Fiat 126p

Witam, jaki wałek GT poleciłby Pan do Malucha? Chciałbym zbudować nieco wzmocniony (ok. 30 KM) silnik o niezbyt mocno zwiększonym zapotrzebowaniu na paliwo i sporej trwałości, ma służyć głównie do jazdy w mieście i na trasie. Oczywiście planuję też inne przeróbki (planowanie głowicy, odelżenie koła zamachowego, poprawienie dolotu i wydechu). Zastanawiałem się nad wałkami 1343 i 24820, czy mógłby Pan przybliżyć od strony praktycznej różnice między nimi (przebieg mocy, momentu, spalanie)? A może istnieje jeszcze jakiś wałek, który spelniałby moje oczekiwania? Pozdrawiam serdecznie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group