Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Wto 10:36, 20 Lis 2018 Temat postu: |
|
Jeżeli tam jest wariator to widzę tylko 2 opcje:
1. Wałki typu GT i pozostawianie wariatora, bez kół regulowanych. Wtedy będzie przyrost mocy około 5-10% na samych wałkach.
2. Wałki typu GT/R lub R i usunięcie wariatora + koło regulowane. Przyrost mocy około 10-20% na wałkach.
Wałki typu GT, GT/R - cena około 1200 zł brutto za sztukę
Wałki typu R - cena około 1350 zł brutto za sztukę
Przeróbka koła na regulowane - około 250-300 zł brutto
Usunięcie wariatora - zależy od konstrukcji - myślę że maksymalnie 500 zł brutto.
Możemy zmierzyć otwory w pokrywie i sprawdzić czy trzeba wykonać wałki nadwymiarowe czy nominalne.
Do wykonania będziemy potrzebowali wałki oryginalne na wzór.
Termin w tej chwili na wałki produkowane na zamówienie to minimum 3 miesiące.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Młody |
Wysłany: Pon 10:36, 19 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
Jaka byłaby cena wałków gt/R, czas oczekiwania i czy potrzebne sa stare walki ?
I jeśli chodzi o regulowane koła rozrządu. Byłbym tez chętny (proszę o cenę)
W tym silniku na wałku ssącym seryjnie zamontowany jest wariator, czy to tworzy jakieś problemy w montażu regulowanych kół rozrządu ?
Jeszcze jedno pytanie, ponieważ walki sa montowane w pokrywę zaworów, w której nie ma żadnych panewek na podporach. To czy potrzebne bedzi podesłania pokrywy w celu pomiarów luzów wynikłych z przebiegu ? |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Pon 12:23, 12 Lis 2018 Temat postu: |
|
Przy takich mocach lepszy będzie wałek typu GT/R.
Jeżeli w przyszłości chce pan montować kompresor, warto byłoby zastosować koła regulowane na wałkach. Wtedy możliwe jest dopasowanie ustawienia wałków w celu osiągnięcia jak najlepszego wzrostu mocy.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Młody |
Wysłany: Śro 19:25, 07 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
Ecu bedzie, zapomniałem dodać tej informacji
To zależy na ile wtryski pozwolą
Myślałem na moc w okolicach 170-180km
W dalszej przyszłości myślałem nad doładowaniem kompresorem |
|
|
Piotr_Swiatek |
Wysłany: Śro 15:30, 07 Lis 2018 Temat postu: |
|
Dzień dobry,
Wałki typu GT/R będą mocniejsze od wałków GT. Jaki przyrost mocy chce Pan osiągnąć?
Na pewno do modyfikacji konieczne będzie strojenie silnika po przeróbkach. Najlepiej zamontować programowalny komputer ECU Master.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek |
|
|
Młody |
Wysłany: Wto 10:12, 06 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
Witam, zabieram sie za przeróbki samochodu i biorę pod uwagę zakup ostrych wałków do polo 6n2 1.6 16v silnik AVY
W planach mam modyfikacje głowicy tj powiększenie kanałów dolotowych i ssących, w ssących wykonanie struktury piłki golfowej oraz wykonanie customowego dolotu z odseparowanym stożkiem + kolektor 4-2-1
Czy polecacie jeszcze jakieś dodatkowe modyfikacje ? Oraz jaki wałek byłby zalecany, gt czy gt/R ?
Samochód z przeznaczeniem na ulice |
|
|