Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Wto 10:36, 20 Lis 2018    Temat postu:

Jeżeli tam jest wariator to widzę tylko 2 opcje:

1. Wałki typu GT i pozostawianie wariatora, bez kół regulowanych. Wtedy będzie przyrost mocy około 5-10% na samych wałkach.

2. Wałki typu GT/R lub R i usunięcie wariatora + koło regulowane. Przyrost mocy około 10-20% na wałkach.

Wałki typu GT, GT/R - cena około 1200 zł brutto za sztukę
Wałki typu R - cena około 1350 zł brutto za sztukę
Przeróbka koła na regulowane - około 250-300 zł brutto
Usunięcie wariatora - zależy od konstrukcji - myślę że maksymalnie 500 zł brutto.

Możemy zmierzyć otwory w pokrywie i sprawdzić czy trzeba wykonać wałki nadwymiarowe czy nominalne.

Do wykonania będziemy potrzebowali wałki oryginalne na wzór.
Termin w tej chwili na wałki produkowane na zamówienie to minimum 3 miesiące.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Młody
PostWysłany: Pon 10:36, 19 Lis 2018    Temat postu: Polo 6n2 gti

Jaka byłaby cena wałków gt/R, czas oczekiwania i czy potrzebne sa stare walki ?

I jeśli chodzi o regulowane koła rozrządu. Byłbym tez chętny (proszę o cenę)
W tym silniku na wałku ssącym seryjnie zamontowany jest wariator, czy to tworzy jakieś problemy w montażu regulowanych kół rozrządu ?

Jeszcze jedno pytanie, ponieważ walki sa montowane w pokrywę zaworów, w której nie ma żadnych panewek na podporach. To czy potrzebne bedzi podesłania pokrywy w celu pomiarów luzów wynikłych z przebiegu ?
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Pon 12:23, 12 Lis 2018    Temat postu:

Przy takich mocach lepszy będzie wałek typu GT/R.
Jeżeli w przyszłości chce pan montować kompresor, warto byłoby zastosować koła regulowane na wałkach. Wtedy możliwe jest dopasowanie ustawienia wałków w celu osiągnięcia jak najlepszego wzrostu mocy.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Młody
PostWysłany: Śro 19:25, 07 Lis 2018    Temat postu: Polo 6n2 gti

Ecu bedzie, zapomniałem dodać tej informacji
To zależy na ile wtryski pozwolą

Myślałem na moc w okolicach 170-180km
W dalszej przyszłości myślałem nad doładowaniem kompresorem
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 15:30, 07 Lis 2018    Temat postu:

Dzień dobry,

Wałki typu GT/R będą mocniejsze od wałków GT. Jaki przyrost mocy chce Pan osiągnąć?

Na pewno do modyfikacji konieczne będzie strojenie silnika po przeróbkach. Najlepiej zamontować programowalny komputer ECU Master.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Młody
PostWysłany: Wto 10:12, 06 Lis 2018    Temat postu: Polo 6n2 gti

Witam, zabieram sie za przeróbki samochodu i biorę pod uwagę zakup ostrych wałków do polo 6n2 1.6 16v silnik AVY
W planach mam modyfikacje głowicy tj powiększenie kanałów dolotowych i ssących, w ssących wykonanie struktury piłki golfowej oraz wykonanie customowego dolotu z odseparowanym stożkiem + kolektor 4-2-1

Czy polecacie jeszcze jakieś dodatkowe modyfikacje ? Oraz jaki wałek byłby zalecany, gt czy gt/R ?
Samochód z przeznaczeniem na ulice

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group