Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Czw 9:19, 10 Paź 2019    Temat postu:

Dzień dobry,

Do takiego zastosowania polecam wałek 20020.
Warto zamontować koło rozrządu z regulacją kątową, w celu dopasowania odpowiedniego ustawienia wałka do osiągów.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
MArcin91
PostWysłany: Wto 20:52, 08 Paź 2019    Temat postu: Wałek do nietypowo zmodyfikowanego 126p

Posiadam 126p elx 650 turbo z przeznaczeniem do miasta. Pomału przymierzam się do zbudowania drugiego silnika typowo przygotowanego pod doładowanie (aktualny to 100% seria) i zastanawiam się nad jakimś sportowym wałkiem. Z teorii wiem że wałek do turbo nie powinien być zbyt "ostry". Zastanawiam się nad wałkiem FT.20020 lub FT.24820. Jaka jest ogólnie różnica między nimi. Czy w moim przypadku warto iść w np. nieśmiertelne 385 lub "ostrzejsze" pomimo fabrycznego stopnia sprężania?
Nie zależy mi na kręceniu wyżej niż 5500-6000rpm (mimo że aktualnie mimo seryjnego wałka dokręca się do 7k rpm).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group