Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 9:32, 19 Lut 2020    Temat postu:

Dziękujemy za pozytywną opinię i polecamy się na przyszłosć.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Mario[PL]
PostWysłany: Wto 20:46, 11 Lut 2020    Temat postu:

Dzień dobry,
Zamontowałem dzisiaj zakupiony wałek rozrządu od AER, silnik na wolnych obrotach pracuje równomiernie jak nowy. Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Wałek rozrządu od firmy Swiątek jest solidniejszy niż oryginał krzywki są jednakowej szerokości na całym obwodzie. Bardzo pomocna była informacja telefoniczna odnośnie zużycia krzywki od strony przeciwnej czyli z tyłu krzywki. Przy popychaczach hydraulicznych powoduje to wtłoczenie większej ilości oleju do popychacza i powoduje niedomykanie zaworów co jest przyczyną wypadania zapłonu i spadku kompresji. W moim przypadku nowy wałek od AER rozwiązał problem całkowicie. Dziękuję i pozdrawiam Smile
Piotr_Swiatek
PostWysłany: Śro 7:44, 29 Sty 2020    Temat postu:

Dzień dobry,

Produkujemy obydwa wałki i są między nimi różnice w profilach krzywek i ich ustawieniu.
Inny wałek może mieć wpływ na falowanie ale nie jest to jedyny czynnik. Może być np: zabrudzona przepustnica.

Polecałbym rozpocząć od czyszczenia przepustnicy, sprawdzenia czujnika położenia i przeprowadzenia procedury kalibracji przepustnicy. Jeżeli to nie pomoże to można spróbować zmienić wałek na seryjny od AER.

Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Mario[PL]
PostWysłany: Wto 11:03, 28 Sty 2020    Temat postu: POLO III 6n1 AER 1997 1.0 wałek od AEX 1.4

Witam
Proszę o pomoc otóż w Polo III AER 1.0 1997r jest problem z nierówna praca silnika na wolnych obrotach i wibracjach silnika, podczas normalnej jazdy jest O.K.
Pojawił się nowy trop otóż oznaczenia na wałku rozrządu są 030AM oraz WTR10 po przeszukaniu internetu wynika ze jest to wałek od 1,4 8V od AEX
Czy wałek rozrządu od silnika 1,4 8V można założyć do silnika 1.0 8V AER czy są 100% zamienne ?
Znalazłem coś takiego na innym forum:

Witam mógłby ktoś sprawdzić czy wałek rozrządu z aer`a pasuje do aex`a podejrzewam że nie bo pewnie różne czasy otwarcia zaworów ze względu na inny skok tłoka ale chciałbym się upewnić.

O ile fizycznie będzie pasować do głowicy to napewno różni się fazami rozrządu Teraz sobie porównaj czy będzie pasować
Fazy rozrządu AEX APQ ANX AKV Otwarcie wlotu po GZP-10 Zamknięcie wlotu po DZP-27 Otwarcie wylotu przed DZP-27 Zamknięcie wylotu przed GZP-10

Fazy rozrządu AER Otwarcie wlotu po GZP-10 Zamknięcie wlotu po DZP-27 Otwarcie wylotu przed DZP-34 Zamknięcie wylotu przed GZP-10


Czy może to mieć wpływ na falowanie silnika AER na wolnych obrotach ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group