Autor Wiadomość
ŚWIĄTEK - SPORT
PostWysłany: Pią 17:28, 08 Sty 2010    Temat postu:

waqrto zrobić sobie koło regulowane na wałku ssącym. Do takiego silnika na pewno wałki wyczynowe. Zapłon na aparat apłonowy to przeżytek, warto założyć jakiś układ elektroniczny z czujnikiem na wał korbowy.
Lech Świątek
chemik211
PostWysłany: Pon 18:36, 31 Sie 2009    Temat postu:

Witam i dziękuję za odpowiedz,teraz pytanie czy koła regulowane będą potrzebne czy na org.kołach to ustawi dobrze,
ŚWIĄTEK - SPORT
PostWysłany: Pon 12:52, 31 Sie 2009    Temat postu:

Witam
polecam głowice z aparatem z tyłu na końcu głowicy
do tego modelu sa tańsze wałki o 350 zł poniwewaz nie trzeba wykonywac zębatkin napędzajacej do aparatu zapłonowego
w tym modlu jest też mozliwa przeróbk tych wałków
jednak zalecam wykonanie nowych wałków
komplet w wersji bez zębatki , wersja GT kosztuje 900 zł
komplet w wersji bez zębatki ,wersja R kosztuje 1000 zł
do nowych wałków trzeba założyć nowe płytki
pozdrawiam
chemik211
PostWysłany: Wto 20:00, 18 Sie 2009    Temat postu: Wałki do 2.0 dohc 8v fiata

Witam będe budował silnik 2.0dohc fiata do łady,auto ma być używane głównie do wyścigów na 1/4 mili ale na wyścigach ulicznych, i teraz moje pytanie jaką opcję pan poleca chodzi głównie o głowicę,napęd aparatu zapłonowego taki jak w argenta że aparat idzie do góry,albo tak jak w tipo że aparat jest na końcu głowicy,w silniku będą dwa webery dwu gardzielowe i tłoki od ritmo tc130 ,ą że mam różne głowice i wałki od różnych silników to się zastanawiam co wybrać, jaki koszt orientacyjny za takie wałki i co dobrze do nich dokupić

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group