zazul |
Wysłany: Nie 18:46, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
podepne sie pod temat,ja ma 8v czyli c20 ne,które nie jest użytkowane na codzień.Wiem,że macie w ofercie wałek gt do jazdy na codzień ale ma on 260 mstopni,czyli jest bardziej obły od serii?załózmy ,że mam 125 koni w tej chwili.zrobe rozwiercenie kanałów głowicy,zmienie kolektor na 4-2-1 oraz soft.ile przy tym mogę wyciągnąć mocy?
druga wersja jeżeli auto nie będzie na codzień to wziąłbym wałek np 298 stopni,z tego co wiem czym ostrzejszy wałek tym mniej stabilne obroty biegu jalowego.montując ten wałek oraz jak zalecacie przestawienie zapłonu o 5 stopni,na jakim poziomie będę miał unormowane stabilne obroty biegu jałowego?do tego wałka rónież zmiana softa ,porting głowicy oraz 4-2-1.ceny chyba nie uległy zmianie?
trzecia opcja to zmiana wałka na 298 stopni ,porting,4-2-1 oraz zamiast zmiany softa zestrojenie tego ecumasterem det 2.jaka opcja będzie najlepsza i czy dam radę utrzymać bieg jałowy na poziomie 2tyś obr/min? |
|