Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK
Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

BMW E36 M40 1.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Go¶æ
Go¶æ






PostWys³any: Pon 2:41, 13 Sty 2014    Temat postu: BMW E36 M40 1.8

Witam.

Proszê o informacje odno¶nie tego czy mo¿na przerobiæ standardowy wa³ek od BMW E36 M40b18 na model GT do codziennego u¿ytku na ulicê ?

Drugie pytanie dotyczy ceny gotowego wa³ka GT oraz tego czy jego stop jest twardszy od seryjnego ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: ¦ro 12:38, 15 Sty 2014    Temat postu:

Witam,

Niestety nie mo¿na przerobiæ oryginalnego wa³ka na sportowy.

Mamy w ofercie nowy wa³ek typu GT o numerze 20280 w cenie 1087,20 z³ brutto.
Wa³ek jest bardziej odporny na ¶cieranie od dostêpnych na rynku zamienników. Musi byæ montowany z nowymi d¼wigienkami (kosz u nas 19,31 z³ za d¼wigienkê).

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Go¶æ







PostWys³any: Czw 15:24, 23 Sty 2014    Temat postu:

Dziêkujê za informacjê.

Chcia³bym siê jeszcze zapytaæ, czy po zamontowaniu wa³ka typu GT spadnie dynamika w dolnym zakresie obrotów silnika i jego elastyczno¶æ ? Tzn. czy np. w ruchu ulicznym trzeba bêdzie wy¿ej "krêciæ" silnik ?

Je¿eli auto posiada ju¿ zmienione oprogramowanie silnika i dodatkowo zdecydujê siê na monta¿ wa³ka typu GT. To czy to oprogramowanie bêdzie aktualne, czy trzeba bêdzie zast±piæ je nowym ?

W przypadku tego silnika, na ilu procentowy wzrost mocy mo¿na realnie liczyæ ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 13:32, 28 Sty 2014    Temat postu:

Na wa³ku GT moment zmniejsza siê oko³o 5% poni¿ej 3000 – 3200 obr/min a podwy¿sza siê powy¿ej.

Po ka¿dorazowym wymianie wa³ka na inny rodzaj nale¿y przestroiæ komputer.

Dla tego silnika przyrost mocy przy wa³ku GT mo¿e wynie¶æ oko³o 5-8%.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin