Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK
Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

honda civic EJ2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
gosciu
Go¶æ






PostWys³any: Czw 0:02, 19 Mar 2009    Temat postu: honda civic EJ2

Witam.
Auto: Honda Civic '95 EJ2 Silnik D15B7
Zastanawiam sie nad przerobieniem silnika tzn maksymalny wzrost mocy przygotowanie auta do 1/4 mili. Dwie opcje zmiana glowicy od silnika D16A6 tzn vtec ( plus tloki korby kanaly wydech itd) co da przyrost mocy do ok. 140 km lub pozostac na starej glowicy plus sportowy walek plus inne dodatkowe wymagane modyfikacje.
A oto moje pytanko: czego moge sie spodziewac po zamontowaniu sportowego walka z waszej firmy i jakie byly by orietacyne koszta.
Moze jakies sugestie dotyczace wyboru walka.

Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
gosciu
Go¶æ






PostWys³any: ¦ro 20:03, 01 Kwi 2009    Temat postu:

widze ze pospieszylem sie w poprzednim poscie z podziekowaniem za informacje bo zadnej informacji nie otrzymalem. Swiadczy to o podejsciu "firmy" do potencjalnego klienta a szkoda bo myslalem ze firma dba o klientow ale jak widac ma ich za przeproszeniem gdzies. No nic na szczescie jest wiecej firm zajmujacych sie sportowymi walkami moze nie polskie ale przynajmniej dbaja o klienta.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
¦WI¡TEK - SPORT




Do³±czy³: 02 Kwi 2009
Posty: 38
Przeczyta³: 0 tematów


PostWys³any: Czw 13:38, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Witam
Forum jest nowym sposobem w firmie ¦WIATEK komunikowania sie z klientami wiêc moga tu wystapic problemy wieku dzieciecego. Pewniejszym do tej pory sposobem by³ poczta elektroniczna ale jezeli jestem na urlopie to tez sie termin wyd³uza.
Do sedna sprawy:
Auto ma byc tylko do wy¶cigów na 1/4 czy jest to równiez auto do jazdy codziennej
Auto które ma byc uzytkowane na codzieñ musi posiadaæ walory auta nadajacego sie do takieo uzytkowania, natomiast auto do sportu zazwyczaj nie nadaje sie do jazdy codziennej.
Odno¶nie przeróbek silnika do sportu to: wa³ek rozrzadu, modyfikacja g³owicy, uk³ad wydechowy, kolektor dolotowy i oczywiscie na koniec strojenie.
Co do samych wa³ków to mo¿emy wykonac wa³ki w róznych konfiguracjach, o róznych ca³kowitych czasach otwarcia. Dobieramy parametry krzywek w zaleznosci od ca³kowitej konfiguracji silnika, tak wiêc do silników seryjnych stosujemy wa³ki GT nadajace sie do codziennej eksploatacji a do silników przerobionych ekstremalnie stosujemy wa³k o oznaczeniu W lub SPECJALNE robione wed³ug parametrów zadanych przez zamawiajacego. . Wykoujemy równie¿ wa³ki oznaczane jako R.
Tak wiec zastosowany rodzaj wa³ka i przyrosty mocy uzaleznione sa od ca³ej konfiguracji silnika.
Mo¿na przyj±c, ¿e na wa³kach GT uzyskujemy przyrost 10 - 20 % mocy.
Do silników hondy z systemem VTEC nie mamy opracowanych wa³ków.
Odnosnie kosztów odsy³am do naszej strony internetowej i do katalogów wa³ków.
Wa³ek do Hondy SOHC w wersji GT kosztuje 1190 z³ brutto
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
gosciu
Go¶æ






PostWys³any: Czw 20:26, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Witam.
Nie mialem pojecia o urlopie. Ok rozumiem.
A wiec do rzeczy:
Auto tylko przeznaczone bedzie do 1/4 mili.
O co mi chodzi, czy da sie ustalic jakiego przyrostu mocy mozna oczekiwac od wa³ka typu "R" jesli zalozymy ze w silniku zostanie zrobiony dolot, g³owica, wydech, t³oki, ko³o zamachowe, zakres obrotów pracy silnika 3,5 do 8 tys obr/min.
Zdaje sobie sprawe ze takie teoretyczne "gdybanie" nie odda tego co naprawde siê osiagnie ale rozwieje to moje watpliwosci jesli chodzi o zmiane glowicy i inne przeróbki w silniku. generalnie chce wycisnac z silnika wszystko z glowica typu V-tec latwiej osiagnac moc ale jest problem z ostrymi wa³kami wiec zostaje cos czego nie przeskocze, za to na sohc latwiej dostac ostre wa³ki tylko nie wiem czego sie spodziewaæ.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
¦WI¡TEK - SPORT




Do³±czy³: 02 Kwi 2009
Posty: 38
Przeczyta³: 0 tematów


PostWys³any: Pi± 11:51, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Witam
potrzebuje konkretniejsze informacje:
co oznacza zwrot "zrobiony dolot"
- czy bêdzie nowy kolektor dolotowy na czterech przepustnicach,
- czy bedzie przerobony ( wypolwerowny ) seryjny kolektor
- czy tylko to co jest przed przepustnica bedzie zmieniane
- jest jeszce wiele kombinacji
To samo dotyczy t³oków wydechu, ko³a zamachowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin