 |
WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
M³ody
Go¶æ
|
Wys³any: Wto 10:12, 06 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
|
Witam, zabieram sie za przeróbki samochodu i biorê pod uwagê zakup ostrych wa³ków do polo 6n2 1.6 16v silnik AVY
W planach mam modyfikacje g³owicy tj powiêkszenie kana³ów dolotowych i ss±cych, w ss±cych wykonanie struktury pi³ki golfowej oraz wykonanie customowego dolotu z odseparowanym sto¿kiem + kolektor 4-2-1
Czy polecacie jeszcze jakie¶ dodatkowe modyfikacje ? Oraz jaki wa³ek by³by zalecany, gt czy gt/R ?
Samochód z przeznaczeniem na ulice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: ¦ro 15:30, 07 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Dzieñ dobry,
Wa³ki typu GT/R bêd± mocniejsze od wa³ków GT. Jaki przyrost mocy chce Pan osi±gn±æ?
Na pewno do modyfikacji konieczne bêdzie strojenie silnika po przeróbkach. Najlepiej zamontowaæ programowalny komputer ECU Master.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
M³ody
Go¶æ
|
Wys³any: ¦ro 19:25, 07 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
|
Ecu bedzie, zapomnia³em dodaæ tej informacji
To zale¿y na ile wtryski pozwol±
My¶la³em na moc w okolicach 170-180km
W dalszej przysz³o¶ci my¶la³em nad do³adowaniem kompresorem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Pon 12:23, 12 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Przy takich mocach lepszy bêdzie wa³ek typu GT/R.
Je¿eli w przysz³o¶ci chce pan montowaæ kompresor, warto by³oby zastosowaæ ko³a regulowane na wa³kach. Wtedy mo¿liwe jest dopasowanie ustawienia wa³ków w celu osi±gniêcia jak najlepszego wzrostu mocy.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
M³ody
Go¶æ
|
Wys³any: Pon 10:36, 19 Lis 2018 Temat postu: Polo 6n2 gti |
|
|
Jaka by³aby cena wa³ków gt/R, czas oczekiwania i czy potrzebne sa stare walki ?
I je¶li chodzi o regulowane ko³a rozrz±du. By³bym tez chêtny (proszê o cenê)
W tym silniku na wa³ku ss±cym seryjnie zamontowany jest wariator, czy to tworzy jakie¶ problemy w monta¿u regulowanych kó³ rozrz±du ?
Jeszcze jedno pytanie, poniewa¿ walki sa montowane w pokrywê zaworów, w której nie ma ¿adnych panewek na podporach. To czy potrzebne bedzi podes³ania pokrywy w celu pomiarów luzów wynik³ych z przebiegu ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Piotr_Swiatek
Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów
Sk±d: Bydgoszcz
|
Wys³any: Wto 10:36, 20 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Je¿eli tam jest wariator to widzê tylko 2 opcje:
1. Wa³ki typu GT i pozostawianie wariatora, bez kó³ regulowanych. Wtedy bêdzie przyrost mocy oko³o 5-10% na samych wa³kach.
2. Wa³ki typu GT/R lub R i usuniêcie wariatora + ko³o regulowane. Przyrost mocy oko³o 10-20% na wa³kach.
Wa³ki typu GT, GT/R - cena oko³o 1200 z³ brutto za sztukê
Wa³ki typu R - cena oko³o 1350 z³ brutto za sztukê
Przeróbka ko³a na regulowane - oko³o 250-300 z³ brutto
Usuniêcie wariatora - zale¿y od konstrukcji - my¶lê ¿e maksymalnie 500 z³ brutto.
Mo¿emy zmierzyæ otwory w pokrywie i sprawdziæ czy trzeba wykonaæ wa³ki nadwymiarowe czy nominalne.
Do wykonania bêdziemy potrzebowali wa³ki oryginalne na wzór.
Termin w tej chwili na wa³ki produkowane na zamówienie to minimum 3 miesi±ce.
Pozdrawiam,
Piotr ¦wi±tek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Mo¿esz pisaæ nowe tematy Mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
|
fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|