Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sportowy wałek do 307 2.0 16v

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAX
Gość






PostWysłany: Czw 22:35, 27 Wrz 2012    Temat postu: sportowy wałek do 307 2.0 16v

Witam mam peugeota 2.0 16v mam przelotowy układ wydechowy,kolektor wydechowy ,,baran'' owiniety bandarzem termoizolacyjnym,powiekszone kanały wlotowe i wylotowe w głowicy,splanowana głowica 1 mm kolektor ssący zmieniony z długiego na krótki o wiekszej średnicy,filtr powietrza sportowy,odchudzone koło zamachowe 6,9 na 4,7. przed modyfikacjami na hamowni było 130 KM po modach nie mierzyłem ale coś przybyło koników bo czuć różnice. Mój cel to moc około 170 KM czy montarz sportowych wałków i zestrojenia tego wszystkiego do kupy może mi dać moc w tych okolicach?? Które wałki bym musiał założyć i jaka by była ich cena? Aktualnie autko pali mi 9l bp o ile wzrazta spalanie po montarzu takich wałków? Z góry dziękuje za odpowiedz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol Grzeszczuk
Gość






PostWysłany: Czw 8:34, 04 Paź 2012    Temat postu: Wałek do Peugeota

DZień dobry.

By precyzyjnie dobrać wałki do pańskiego samochodu musimy wiedzieć jaki to rocznik auta no i kod silnika.
Cena wałków to 2090 zł za KPL.

Pozdrawiam Karol
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:58, 27 Paź 2012    Temat postu:

Przepraszam zę tak długo nie odpisywałem,od tamtej pory wiele sie zmieniło teraz mam założony silnik z 407 2.2 16v 163 KM EW12j4 ma zmienne fazy na wałku ssącym,głowica splanowana 1mm. Na chwile obecną silnik nie został jeszcze zestrojony z ecu, kolektor ssący,cały układ wydechowy,koło zamachowe zostało w samochodzie bo pasuje do tego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć jakiej mocy moge sie spodziewac po montarzu wałków i o ile wzrośnie spalanie jesli normalnie pali okolo 9l./100km. Jakie wałki pan proponuje? ile trzeba czekać na nie i czy cena jest podobna do tych z 2.0 ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 11:28, 02 Lis 2012    Temat postu:

Należy zastosować wałki nieco dłuższe niż GT typu GT/R lub R o czasie otwarcia 260 – 270 stopni. Potem należy przestroić elektronicznie komputer wtryskowo-zapłonowy lub lepiej zastosować komputer programowalny np. DTA lub Mega Squirt, Autronic i podwyższyć limiter prędkości obrotowej do około 8000 – 8500 obr/min. Realna moc 170 – 180 KM. Zużycie paliwa zależy od sposobu jazdy – większe będzie przy używaniu pełnej mocy silnika. Cena wałków minimum 2090 PLN za komplet (może być wyższa w zależności od budowy wałka). Możemy takie wałki zaprojektować i wykonać.

pozdrawiam,
Lech Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin