Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wałek BMW M40 1.6 / 1.8 8v WS BW.25030

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ryosuke
Gość






PostWysłany: Czw 23:54, 24 Lip 2014    Temat postu: Wałek BMW M40 1.6 / 1.8 8v WS BW.25030

Witam,
Mam pytanie odnośnie montażu wałka WS BW.25030. Jak wygląda układ sterowania zaworami w tym przypadku ? Czy między dźwigienką z rolką (z M43) a trzonkiem zaworu występuje element dociskowy tak jak to ma miejsce w klasycznym układzie z M40 czy element ten zostaje wyeliminowany ? Chodzi mi o sposób montażu tych elementów przy zastosowaniu tego wałka, tzn:

1. wałek -> dźwigienka z rolką -> element dociskowy -> trzonek zaworu
2. wałek -> dźwigienka z rolką -> trzonek zaworu

Czy wałek może pracować z fabrycznym oprogramowaniem chipa czy występuje bezwzględne wymaganie przestrojenia ?
Jaki jest czas oczekiwania na wałek od momentu zamówienia ?
Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ryosuke
Gość






PostWysłany: Pią 0:05, 25 Lip 2014    Temat postu: Wałek BMW M40 1.6 / 1.8 8v WS BW.25030

Jakiego wzrostu mocy/momentu można się spodziewać po zastosowaniu tego wałka (5-8%)? Który z wałków ma lepszą charakterystykę spośród dostępnych do silników M40B16/18 : WS BW.25030 czy WS BW.20280 ?
Dziękuje za informacje.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 13:50, 13 Sie 2014    Temat postu:

Witam,

W tym wałku potrzebny jest element dociskowy między dźwigienkę a trzonek zaworu.
Po montażu wałka zalecane jest strojenie silnika w celu uzyskania optymalnego wzrostu mocy i momentu obrotowego oraz zmniejszenia wahań obrotów silnika na biegu jałowym.

Wzrost mocy i momentu obrotowego dla tego wałka wynosi około 5-8%.
Obydwa wałki 25030 i 20280 mają taką samą charakterystykę.

Czas oczekiwania na wałek od zamówienia wynosi 3-4 tygodnie.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin