 |
WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chemik211
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRAKóW
|
Wysłany: Nie 10:24, 27 Wrz 2015 Temat postu: Wałek do 2,5b r5 vw t4 |
|
|
Mam pytanie auto vw t4 Caravelle auto użytkowane w mieście i na autostradach i tu jest głównie problem, mam założoną długą skrzynie i mocy brakuje, silnik o oznaczeniu AET wtrysk pełni sekwencyjny a nie full grupowy po remoncie generalnym przy czym został przerobiony na wzór silnika od firmy ABT Tuning,a więc tłoki większe o 1,5mm razem z korbowodami założonymi od tego silnika,głowica obrobiona na wzór z tą różnicą że średnica zaworów została seryjna ale zostały rozwiercone gniazda zaworowe o 1,2mm i kanały dopasowane do rozwiercenia głowica względem seryjnej jest splanowana o 0,7mm dokładnie jak ta w silniku abt , tak samo kolektor ssący powiększony, przepustnica została rozwiercona(usunięty garb który zmniejszał przepływ) również na wzór z tamtego silnika, program zrobiony wiadomo w silniku bez turbo wiele nie dało ale zawsze coś, i teraz przyszedł czas na wałek widzę że macie w ofercie wałek gt VW.26300 i teraz pytanie czy on będzie wystarczający czy raczej coś bardziej ostrego należało by zrobić, nadmienię iż ostatnio zmieniałem popychacze na 420 0043 10
Ostatnio zmieniony przez chemik211 dnia Nie 10:27, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:52, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Do codziennej jazdy w mieście wałek 26300 będzie wystarczający. Jeżeli jest Pan zainteresowany kupnem proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:
TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225
MAIL [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chemik211
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRAKóW
|
Wysłany: Wto 12:43, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A szacowany przyrost mocy i w jakim przedziale obrotów?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:03, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Po montażu wałka i strojeniu silnika przyrost mocy około 10-15% w górnym zakresie obrotów powyżej 2500 obr/min.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
Ostatnio zmieniony przez Piotr_Swiatek dnia Wto 9:03, 06 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chemik211
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRAKóW
|
Wysłany: Sob 8:49, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi a gdyby zrobić coś bardziej ostrego?? ten silnik seryjnie można powiedzieć że działa jak diesel, zrobiony typowo jako wół roboczy czy lepiej nie kombinować i zostać przy tym co macie??? przypominam auto rodzinne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr_Swiatek
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 8:22, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dla auta rodzinnego nie warto montować nic ostrzejszego, ponieważ:
- praca silnika na biegu jałowym byłaby bardzo nierówna, co wymagałoby jego podwyższenia - w autach rajdowych/wyścigowych to nie przeszkadza
- konieczne byłyby dodadtkowe modyifkacje w układach dolotowych i wylotowych, żeby uzyskać duży przyrost mocy
Do codziennej jazdy wałek typu GT + strojenie to najlepszy wybór.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|