Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wałek do 2,5b r5 vw t4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik211




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRAKóW

PostWysłany: Nie 10:24, 27 Wrz 2015    Temat postu: Wałek do 2,5b r5 vw t4

Mam pytanie auto vw t4 Caravelle auto użytkowane w mieście i na autostradach i tu jest głównie problem, mam założoną długą skrzynie i mocy brakuje, silnik o oznaczeniu AET wtrysk pełni sekwencyjny a nie full grupowy po remoncie generalnym przy czym został przerobiony na wzór silnika od firmy ABT Tuning,a więc tłoki większe o 1,5mm razem z korbowodami założonymi od tego silnika,głowica obrobiona na wzór z tą różnicą że średnica zaworów została seryjna ale zostały rozwiercone gniazda zaworowe o 1,2mm i kanały dopasowane do rozwiercenia głowica względem seryjnej jest splanowana o 0,7mm dokładnie jak ta w silniku abt , tak samo kolektor ssący powiększony, przepustnica została rozwiercona(usunięty garb który zmniejszał przepływ) również na wzór z tamtego silnika, program zrobiony wiadomo w silniku bez turbo wiele nie dało ale zawsze coś, i teraz przyszedł czas na wałek widzę że macie w ofercie wałek gt VW.26300 i teraz pytanie czy on będzie wystarczający czy raczej coś bardziej ostrego należało by zrobić, nadmienię iż ostatnio zmieniałem popychacze na 420 0043 10

Ostatnio zmieniony przez chemik211 dnia Nie 10:27, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 9:52, 29 Wrz 2015    Temat postu:

Witam,

Do codziennej jazdy w mieście wałek 26300 będzie wystarczający. Jeżeli jest Pan zainteresowany kupnem proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży:

TEL. +48 52 379 66 05
KOM. +48 603 674 225
MAIL [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik211




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRAKóW

PostWysłany: Wto 12:43, 29 Wrz 2015    Temat postu:

A szacowany przyrost mocy i w jakim przedziale obrotów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 9:03, 06 Paź 2015    Temat postu:

Po montażu wałka i strojeniu silnika przyrost mocy około 10-15% w górnym zakresie obrotów powyżej 2500 obr/min.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek


Ostatnio zmieniony przez Piotr_Swiatek dnia Wto 9:03, 06 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chemik211




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRAKóW

PostWysłany: Sob 8:49, 10 Paź 2015    Temat postu:

A powiedz mi a gdyby zrobić coś bardziej ostrego?? ten silnik seryjnie można powiedzieć że działa jak diesel, zrobiony typowo jako wół roboczy czy lepiej nie kombinować i zostać przy tym co macie??? przypominam auto rodzinne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 8:22, 13 Paź 2015    Temat postu:

Dla auta rodzinnego nie warto montować nic ostrzejszego, ponieważ:

- praca silnika na biegu jałowym byłaby bardzo nierówna, co wymagałoby jego podwyższenia - w autach rajdowych/wyścigowych to nie przeszkadza
- konieczne byłyby dodadtkowe modyifkacje w układach dolotowych i wylotowych, żeby uzyskać duży przyrost mocy

Do codziennej jazdy wałek typu GT + strojenie to najlepszy wybór.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin