Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wałek do 20seh = opel 2.0 8v

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GHOSTFACE318




Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:38, 30 Sie 2009    Temat postu: wałek do 20seh = opel 2.0 8v

w ofercie widziałem wałek do silnika c20ne a ja mam 20seh i w nim jest ostrzejszy wałek fabrycznie niż w c20ne mugł bym wsadzić wałek z 18e ale chciał bym jeszcze coś lepszego. niewiem jak te stopnie są podawane ale czy znalazło by sie coś lepszego od wałka z silnika 18e.

C20NE - 264st. - oznaczenie J
20SEH - 273st. - oznaczenie K
16SH - 289st. - oznaczenie A
18E - 297st. - oznaczenie B

silnik 20seh mam w corsie a i samochód niesłuzy mi do jazdy na codzień,na codzień jezdze bmw Very Happy


Ostatnio zmieniony przez GHOSTFACE318 dnia Nie 15:40, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ŚWIĄTEK - SPORT




Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:36, 31 Sie 2009    Temat postu:

Witam
nie posiadam tak dokładnych danych katalogowych jak również nie posadam dokładnych pomiarów wałków o krórych Pan pisze tych wszystkich typów
z naszej strony moge zaproponować inne rozwiazanie
nalezy dosłać od nas wałek swój orgionalny
dokonam na nim pomiarów i następnie zaproponuje wykonanie wałka o konkretnych parametrach
wałek taki bedzie kosztował 760 zł lub 850 zł w zaleznosci od jego parametrów
podchodzac do tematu z drugiej strony to nalezy określic jakie przeróbki sa lub beda równiez zastosowane w tym silnku w celu dobrania odpowiednich parametrów wałka
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zazul




Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:46, 05 Wrz 2010    Temat postu:

podepne sie pod temat,ja ma 8v czyli c20 ne,które nie jest użytkowane na codzień.Wiem,że macie w ofercie wałek gt do jazdy na codzień ale ma on 260 mstopni,czyli jest bardziej obły od serii?załózmy ,że mam 125 koni w tej chwili.zrobe rozwiercenie kanałów głowicy,zmienie kolektor na 4-2-1 oraz soft.ile przy tym mogę wyciągnąć mocy?
druga wersja jeżeli auto nie będzie na codzień to wziąłbym wałek np 298 stopni,z tego co wiem czym ostrzejszy wałek tym mniej stabilne obroty biegu jalowego.montując ten wałek oraz jak zalecacie przestawienie zapłonu o 5 stopni,na jakim poziomie będę miał unormowane stabilne obroty biegu jałowego?do tego wałka rónież zmiana softa ,porting głowicy oraz 4-2-1.ceny chyba nie uległy zmianie?
trzecia opcja to zmiana wałka na 298 stopni ,porting,4-2-1 oraz zamiast zmiany softa zestrojenie tego ecumasterem det 2.jaka opcja będzie najlepsza i czy dam radę utrzymać bieg jałowy na poziomie 2tyś obr/min?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin