Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wałek GT do rekorda 2,2 cih doprężone cylindry w gazie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majster




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 23:32, 09 Sie 2010    Temat postu: wałek GT do rekorda 2,2 cih doprężone cylindry w gazie

Witam, pomimo że jestesmy juz po rozmowie telefonicznej z pracownikiem firmy Swiatek, zamieszczam ten temat w celu doprecyzowania szczegolow i umikniecia nieporozumien.

Przebudowywuje cih'a 2,2 do jazdy po ulicy. Zalezy mi na nie pogorszeniu seryjnych wolnych obrotow, zmniejszeniu zuzycia paliwa przy normalnej jeździe i w zwiekszeniu mocy silnika, ale bez szalenstwa Wink .

Na moje niedomagania zaproponowano mi przeróbke wałka rozrządu (fabrycznie kuty) oraz wymiane popychaczy na mechanike.

Mam silnik na seryjnym walku, o stopniu (nie cisnieniu ) sprezania 17,5:1 , poler zaworow , tlokow i glowicy. Zasilanie LPG przez blosa (wyregulowany bardzo zgrubnie, ale raczej na bogato), kolektor obrzyn od wtrysku Omega 3,0 , filtr stozek. Bez benzyny.

Zrobilem natrysk oleju na denka tloka uruchamiany przez zaworki przy 2 barach, jednak zbytnio obciaza to pompe oleju (wiadomo, do poprawy Wink ) . Lampka cisnienia oleju jarzy sie ciagle, jasniej na wolnych obrotach i cieplym oleju a popychacze hydrauliczne nie dostaja wystarczajacego cisnienia (halas po krotkotrwalym dodaniu gazu na jalowym biegu, ale tylko kiedy olej jest cieply).

Dolozone dodatkowe sprezyny zaworowe.

Na zimnym silniku spokojnie daje sie jechac, spalanie stukowe sporadyczne, ale cieply wymaga odlaczenia podcisnieniowego przyspieszenia zaplonu, inaczej uporczywie stuka nawet przy lagodnym dodaniu gazu, jednak psuje to dynamike jazdy.

Zerowy kat wyprzedzenia zaplonu jest juz maxymalnie zredukowany. Rura za kolektorem wydechowym ma mniejszy przekrój niz w serii (zamierzam wymienic). Silnik bardziej sie grzeje i wydaje mi sie ze duzo wiecej pali, ale tego jeszcze na 100% nie jestem pewien.

Rozrząd staralem sie ustawic wedug fabryki (2 zabki na lancuchu do tylu po zblizeniu kola gornego do dolnego o 5,5 mm i przechyleniu glowicy od strony swiec. Wydaje mi sie ze prawie idealnie fabryka)

Zastanawiam sie nad operacja walka, ale prosze mi dokladnie powiedziec jakie to da korzysci i konsekwencje.

Bycmoze przyczyna niedomagan jest niskie cisnienie oliwy i nieprawidlowa praca hydrauliki?


Ostatnio zmieniony przez majster dnia Pon 23:40, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majster




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 14:59, 13 Sie 2010    Temat postu:

Zmierzylem cisnienie oliwy i wyszlo ze walnal czujnik. 3 bary na wolnych i 5 po dodaniu gazu, odpowiednio 0,5 bara mniej na goracym oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin