Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK
Forum o wszystkim co związane z wałkami rozrządu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wałki do toyoty avalon,camry lexus gs300

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wacek198912
Gość






PostWysłany: Wto 0:20, 07 Kwi 2015    Temat postu: wałki do toyoty avalon,camry lexus gs300

Witam , mam pytanie dotyczace walow z tematu. ztego co sie orietuje ma pan zamowienie na takie. przynajmiej powinien pan miec, zleciłem firmie ,która jest odpowiedzialna za projekt mojego samochodu by wykonała u pana takowe elementy.
pierwsze z pytan-
na jakim etapie jest zamówienie?
czy dajecie gwarancjena te wałki?
jesli tak to jak ona wygląda?

auto seryjnie miało ok200 km 192maja te silniki ale to była wersja glx i w serji powinna miec 200.
jakiego przyrostu mocy moge sie spodziewac i jak zmnienić sie moze wykres momentu obr?
w seri według moich danych powinno byc 200km przy 5400
a max moment 284 przy 4400.

pozdrawiam iza dopowiedzi dziekuje
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 315
Przeczytał: 3 tematy

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 13:14, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Witam,

Poniżej odpowiedzi na Pana pytania:

1. Zlecenie jest w trakcie realizacji, będzie gotowe w terminie.
2. Dajemy 12 miesięcy gwarancji na wałki typu GT.
3. Poniżej treść karty gwarancyjnej:

I. Warunki gwarancji:
1. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.
2. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku montażu wałka rozrządu niezgodnego z warunkami technicznymi.
3. Podstawą gwarancji jest niniejsza karta z pieczątką warsztatu i datą odbioru, którą reklamujący powinien dostarczyć wraz z reklamowanym wałkiem rozrządu i elementami współpracującymi.

II. Warunki techniczne montażu:
1. Wałki rozrządu montować wyłącznie z nowymi lub regenerowanymi u nas elementami współpracującymi.
2. Po wyjęciu wałka seryjnego sprawdzić czy ustawienie pierwszej krzywki od strony koła rozrządu w stosunku do klina ustalającego jest takie same na wałku sportowym.
3. Wałek rozrządu sportowy musi się swobodnie obracać w głowicy (sprawdzać przy wyjętych popychaczach i nie przykręconych mostkach łożyskujących, krzywki nie mogą haczyć o odlew głowicy) w przeciwnym razie należy
w tych miejscach wybrać głowicę.
4. Przy maksymalnym wzniosie zaworu sprężyny zaworowe muszą mieć 1,0-1,5 mm rezerwy ściśnięcia.
5. Regulatory hydrauliczne należy opróżniać z oleju przy każdorazowej wymianie wałka rozrządu.
6. Stosować fabryczne luzy zaworowe jeśli nie zalecamy zmian.

III. Gwarancją nie są objęte:
1. Wałki rozrządu wyczynowe.
2. Wałki rozrządu do samochodów nietypowych.
3. Wałki rozrządu, które nie spełniają pkt. I i II gwarancji.


4. Jeśli chodzi o przyrosty to przy wałkach GT wynoszą one około 10 – 15 %. Moment i moc przy obrotach 300 – 500 wyżej ale nie w sposób utrudniający jazdę.

Pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:00, 07 Kwi 2015    Temat postu:

wie pan ja liczyłem na walki troszke otrzejsze by przyrost mocy byl około
20 %
gt r
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:01, 07 Kwi 2015    Temat postu:

25 do 30%
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr_Swiatek




Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 315
Przeczytał: 3 tematy

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 13:03, 14 Kwi 2015    Temat postu:

W silnikach GT na ulicę nie stosuje się dłuższych wałków. Wzrost mocy w granicach 20 – 25% można osiągać stosując wałki sportowe GT i dodatkowe przeróbki: sportowy układ wydechowy z kolektorem i strojenie lub (lepiej) programowalny komputer stand alone – np. Ecumaster. Obowiązkowe strojenie na hamowni. Taki tuning zapewnia dobre osiągi a przede wszystkim dobry moment obrotowy dający komfort jazdy i dobre przyspieszenia. Wałki wyczynowe wymagały by jazdy głównie na wysokich obrotach i duże zużycie paliwa.

pozdrawiam,

Piotr Świątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WAŁKI ROZRZĄDU - ŚWIĄTEK Strona Główna -> SPORTOWE WAŁKI ROZRZĄDU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin