Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK
Forum o wszystkim co zwi±zane z wa³kami rozrz±du
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wa³ki ew10j4 Peugeot 206
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Wto 16:38, 11 Lis 2014    Temat postu: Wa³ki ew10j4 Peugeot 206

Witam, interesuj± mnie wa³ki do Peugeot 206 2.0 16v 2000r. Jaka jest cena, przybli¿ony wzrost mocy i spalanie. Samochód ma zrobiony pe³en wydech z kwasu na przelocie w³±cznie z kolektorem 4-1 rurowym plus nowy kolektor ssacy z 2.2.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: ¦ro 8:20, 12 Lis 2014    Temat postu:

Witam,

Jaka jest seryjna moc silnika?

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Go¶æ







PostWys³any: Czw 17:21, 13 Lis 2014    Temat postu:

135km
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Pi± 15:14, 14 Lis 2014    Temat postu:

Cena nowych wa³ków typu GT wynosi 2090 z³ brutto za komplet.
Termin wykonania: 3-4 tygodnie.
Bêdziemy potrzebowali oryginalne wa³ki na wzór do pomiarów.

Sama wymiana wa³ków plus strojenie silnika daje przyrost 10-15% mocy. Przy Pana przeróbkach, zastosowaniu wa³ków i strojeniu przyrost wyniesie 15-20% w stosunku do mocy seryjnej. Spalanie zale¿y w wiêkszym stopniu od sposobu jazdy ni¿ od przeróbek, jednak przy wykorzystywaniu wiêkszej mocy spalanie na pewno wzro¶nie.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Go¶æ







PostWys³any: Pi± 18:17, 14 Lis 2014    Temat postu:

Dziêki za odpowied¼. Trochê drogo. Kiedy¶ kto¶ na forum 206 pisa³ ¿e oko³o 1600z³ by³a cena. Najgorzej z tym ¿e potrzebujecie wa³ków seryjnych bo tkaie poprostu musia³ bym kupiæ na allegro ¿eby wam wys³aæ.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 10:40, 18 Lis 2014    Temat postu:

Takie ceny obowi±zywa³y do 2010 roku. Wa³ki seryjne potrzebujemy do pomiarów i sprawdzenia czy nasze wa³ki pasuj± do silnika. Te wa³ki potrzebujemy tylko na 3-5 dni roboczych, potem mo¿emy je odes³aæ z powrotem.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Pon 16:14, 16 Lut 2015    Temat postu:

Czy jest mo¿liwo¶c przerobienia seryjnych wa³ków ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 9:25, 17 Lut 2015    Temat postu:

Witam,

Nie przerabiamy seryjnych wa³ków na sportowe.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Wto 11:35, 17 Lut 2015    Temat postu:

Okej, Mam do kupienia wasze wa³ki z przebiegiem 500km
PG.25370 wa³ek rozrz±du EX
Czy jest jaka¶ opcja dostania ich danych przy 0.1mm i 1mm ? Chodzi mi g³ównie o to jak samochód bêdzie siê zachowywa³ na ja³owym, czy bardzo nie straci do³u i jak tam z spalaniem. Dziêki bardzo z góry.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 10:08, 24 Lut 2015    Temat postu:

Witam,

Dla wa³ka 25370 czasy otwarcia wynosz±:

dla 0,1 mm - 264 stopnie
dla 1,0 mm - 228 stopni

To s± wa³ki typu GT/R dlatego nie powinno byæ problemów z biegiem ja³owym, jednak po monta¿u wa³ków zalecane jest strojenie silnika w celu osi±gniêcia optymalnych osi±gów. Silnik nie powinien za bardzo straciæ na dole. Je¶li chodzi o spalanie nie powinno znacznie wzrosn±æ.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Pon 0:15, 16 Mar 2015    Temat postu:

Dziêki wielkie za pomoc. Wa³ki s± u mnie od miesi±ca niestety z braku regulowanych kó³ wci±¿ le¿± na pó³ce. Mam nadziejê ¿e bêdê zadowolony Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Sob 13:32, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Wa³ki wlecia³y do samochodu z regulowanymi ko³ami. Rozrz±d z³o¿ony na znaki, silnik odpali³ i wszytko by³o okej. Z³o¿yli¶my do koñca samochód. Odpalenie dalej wszystko dobrze, na wy¿szych obrotach te¿ okej. Wyjazd z gara¿u, i samochód umar³. Odpalenie i po chwili przy ruszaniu znowu umar³ tylko ju¿ by³ problem go zapaliæ. Teraz odpala ale pracuje bardzo ¼le i ¿eby wgl pracowa³ trzeba dawaæ gazu bo ga¶nie. Jakie¶ pomys³y gdzie szukaæ przyczyn ? Mo¿e jaki¶ guide jak ustawiæ te wa³ki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 13:06, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Witam,

W takiej sytuacji pierwsze trzeba zmierzyæ ci¶nienie sprê¿ania aby sprawdziæ czy to jest problem mechaniczny czy elektroniki.

Je¿eli chodzi o ustawienie wa³ków to proszê siê zapoznaæ ze skryptem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Misio
Go¶æ






PostWys³any: Sob 2:48, 11 Kwi 2015    Temat postu:

Ci¶nienie zmierzone podobno powy¿ej 14b i praktycznie po równo na ka¿dym cylindrze. Silnik ju¿ pracuje i samochodem dzi¶ trochê poje¼dzi³em po obwodnicy. Ci±gnie bardzo ³adnie, licznik zamyka. Jedyny problem to niskie obroty bo po prostu niema wogóle mocy na dole. Z miejsca nawet ko³ami nie zamieli. Kompletnie siê dusi i dopiero zaczyna jechaæ. Silnik budzi siê od 5 tys. Sprawdzê jeszczê kompresjê na w³asn± rekê i zostaje chyb poruszaæ ko³ami rozrz±du albo od razu oddaæ go na strojenie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Piotr_Swiatek




Do³±czy³: 13 Gru 2010
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Sk±d: Bydgoszcz

PostWys³any: Wto 13:01, 14 Kwi 2015    Temat postu:

W takim wypadku koniecznie nale¿y stroiæ i fazowaæ wa³ki.

Pozdrawiam,

Piotr ¦wi±tek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WA£KI ROZRZ¡DU - ¦WI¡TEK Strona G³ówna -> SPORTOWE WA£KI ROZRZ¡DU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Mo¿esz pisaæ nowe tematy
Mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin